»Na trgu rabljenih vozil je kar nekaj izzivov«
AMZS pod sloganom »Ne kupujte konjička v žaklju« opozarja na transparentnost prodaje rabljenih vozil na svojem portalu doberavto.si.
Gašper Meden
Kot je za MM povedala Maja Ambrož, vodja tržnega komuniciranja v AMZS, je slogan rezultat sodelovanja z agencijo Herman & partnerji, ki je idejo imena in ključnih prednosti portala prelila v celostno podobo in koncept pojavnosti. »S svojo kreativno ekipo so oblikovali niz simpatičnih kreativnih rešitev, ki jasno, privlačno, pa vendar drugače nagovarjajo javnost,« pojasnjuje Ambroževa. Oglas je sicer ena od kreativ širše kampanje, ki predstavlja ključni namenski cilj portala, in sicer transparentnost ponudbe rabljenih vozil. Cilji so povezani s pozicioniranjem na trgu, v AMZS pa si želijo tudi prave zaznave in ne nazadnje kakovostne ponudbe.
Po besedah Ambroževe so odzivi uporabnikov dobri. Poudarja, da gre za portal z veliko podatki, bogato vsebino in visoko stopnjo zaupanja. Trg je preprosto željan nečesa novega, je prepričana. »Portal bo pridobil večji obseg oglasov rabljenih vozil, opremljenih s pripadajočimi podatki. Želimo si, da bi ljudje vedeli, kaj kupujejo. Zato AMZS že preverja ponudbo in ocenjuje obetavna vozila ter tista, ki jih z več kot 100 točkami tudi fizično pregleda. Kot strokovnjaki na svojem področju in zavezani poslanstvu varne mobilnosti bomo naredili vse, kar je v naši moči, da bi pripomogli k varnejši mobilnosti vseh udeležencev v cestnem prometu,« je povedala.
Kljub temu, da je ponudba novih in rabljenih vozil na trgu manjša, se število oglasov in obisk na portalu DoberAvto.si po ugotovitvah sogovornice vztrajno povečuje. »Pa vendar je na trgu rabljenih vozil kar nekaj izzivov, zato stavimo na svoje znanje, povezovanje in sodelovanje, da bi ljudje lahko našli tisto, kar iščejo.«