Na Valu 202 so v olimpijski program vključili tudi navijače
Na Valu 202 so želeli v program ob zimskih olimpijskih igrah vključiti tudi navijače, zato so po zgledu lanskega projekta »Tokio doma« zdaj zasnovali še »Peking doma«, v okviru katerega se bodo z mobilnim studiom ustavili v petih slovenskih krajih.
Kot menijo na Valu 202, so olimpijske igre brez navijačev preveč sterilne, in dodajajo, da si sami želijo več. Ob snovanju programa so zato najprej pomislili na navijače in si zastavili vprašanje, kako jih vključiti v program. »Kako največji globalni športni dogodek pripeljati k njim, če že sami ne morejo podpirati športnih junakov na igrah? Tako smo zasnovali projekt 'Peking doma', ko se bomo z mobilnim studiom in navijaško-rekreativnimi conami v času iger ustavili v petih slovenskih krajih. Obenem ohranjamo obsežen in vsebinsko bogat radijski program, začenši s prenosi vseh športnih vrhuncev v najbolj poslušanih terminih,« pravijo.
Priložnost tudi za oglaševalce
Navijači bodo lahko v družbi prijateljev v živo spremljali in na velikem zaslonu gledali uspehe slovenskih športnikov. Ob pomoči izkušenih radijcev se bodo lahko preizkusili v vlogi športnega reporterja, v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije pa tudi v različnih športih. Z vprašanji gostom bodo pomagali ustvarjati radijski program, po vrnitvi iz Pekinga v domovino pa bo na posameznih lokacijah predvidoma mogoče srečati tudi slovenske junake. Prepričani so, da je projekt »Peking doma« tudi odlična priložnost za oglaševalce, saj jim omogoča aktivacijo navijačev oziroma predstavitev svojih izdelkov in storitev na različnih lokacijah po Sloveniji.
Spodbudili so jih odlični rezultati projekta »Tokio doma«
Zimsko izvedbo so osnovali po uspešnem projektu »Tokio doma« v času poletnih olimpijskih iger. Terenska ekipa je takrat po državi prevozila več kot 1000 kilometrov in navijaški utrip države delila z več deset tisoč poslušalci dnevno. »Poslušalce smo uspešno dosegli tudi v digitalnem okolju. Samo objavljeni kratki videoposnetki navijačev in dogajanja v zaodrju so imeli v času olimpijskih iger na Facebookovi strani Vala 202 več kot 750.000 ogledov. Največkrat deljen, več kot 1500-krat, je bil videoposnetek slavja navijačev v Zagorju ob Savi po zmagi Primoža Rogliča,« pravijo na Valu 202.