Nagrada Kluba umetniških direktorjev za Radgonske gorice
Slovenski naročnik Radgonske gorice in hrvaška agencija Bruketa&Žinić&Grey sta osvojila prestižno nagrado Kluba umetniških direktorjev (ADC). Nagrade bodo podelili 9. junija 2021 v New Yorku, kjer je tudi sedež tekmovanja.
Nagrada ima poleg dejstva, da gre za slovenskega naročnika, še toliko večjo težo zato, ker letošnje tekmovanje obeležuje že 100 let delovanja. Nagrado Best of Discipline v kategoriji oblikovanja embalaže so Radgonske gorice in Bruketa&Žinić&Grey prejeli za oblikovanje embalaže penine Untouched by Light, prve penine na svetu, ki je izdelana, prodana in okušena v popolni temi.
»Ta projekt je primer, kako lahko lokalna podjetja učinkovito ciljajo na globalne trge. Kreativni potencial v agencijah se lahko uporabi za veliko več kot zgolj za ustvarjanje oglasa. Izvirni izdelki in storitve lažje najdejo pot do potrošnika, je povedal Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Na tekmovanju sta največ nagrad (po 2) prejela »Plesnivi Whopper« (agencije INGO, Publicis in David za Burger King) in Spotifyjeva akcija »Sam s seboj«, ki je delo interne agencije. Vse zmagovalce najdete tukaj.