bla
Aktualno

Nagrade Cannes Lions 2021: Ko nevidni otroci postanejo vidni – po zaslugi aplikacije

Dve veliki nagradi (v skupini medijev in v skupini mobilnih rešitev) je dobila tudi pakistanska agencija Ogilvy Pakistan, ki je za telekomunikacijsko družbo Telenor Pakistan zasnovala akcijo »Poimenovanje nevidnih z digitalno registracijo rojstev«.

Uporabila je namreč mobilno tehnologijo, da bi na tisoče »nevidnim« otrokom v Pakistanu omogočila digitalno registracijo rojstva. Kar 60 milijonov ljudi v Pakistanu nima nobene oblike osebne identifikacije, zaradi česar nimajo dostopa do osnovnih storitev. To pomeni tudi, da se vsak dan rodi skoraj 5000 otrok, ki so za državo popolnoma nevidni. Pri Telenorju Pakistan so se zato odločili, da se spopadejo s tem velikim izzivom, pri čemer so izkoristili veliko uporabo mobilnih telefonov v državi in uvedli program digitalne registracije rojstva, s čimer so nadomestili zapleteno in časovno potratno izpolnjevanje tiskanih obrazcev. Na ta način so dosegli, da je bilo registriranih na milijone rojstev, kar pomeni, da je pakistanska vlada danes opremljena tudi s podatki, s katerimi lahko načrtuje cepljenja, ozavešča o otroških porokah in izvaja programe za manjšo smrtnost med otroki. Model zdaj prenašajo tudi v druge države, med drugim so ga uporabili v Mjanmaru. Predsednik žirije za mobilne rešitve Andrew Keller, podpredsednik in globalni kreativni direktor pri Facebooku, ga je opisal kot »čudovito ambiciozen projekt« in dodal: »Všeč mi je, da gre za trajnostno delo; to ni kampanja, ki je danes tu, jutri pa je ne bo več, saj bo v Pakistanu tudi vnaprej spodbujala spremembe.«

Tudi newyorški agenciji Area 23 in FCB Health sta prejeli dve veliki nagradi (v skupini radio in avdio oglasov ter v skupini farmacevtskih rešitev), in sicer za t. i. Sick Beats, prvi glasbeni telovnik na svetu za čiščenje dihalnih poti ob cistični fibrozi. Predsednica žirije za farmacevtske leve Anne de Schweinitz, globalna direktorica agencije Healthcare FleishmanHillard, je ob tem povedala: »Da so tehnologijo uporabili na tako pomemben in lep način, je vse člane žirije močno osupnilo. Dobili smo občutek, da je to nekaj resnično posebnega.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji