Nagrade Cannes Lions 2021: Lepota poguma
Odmevala je tudi akcija »Courage is Beautiful«, s katero je Unileverjeva kozmetična znamka Dove v sodelovanju z agencijama Ogilvy London in Ogilvy Toronto počastila moč in odločnost ljudi v prvih bojnih vrstah, ko so se zoperstavljali pandemiji.
Simona Kruhar Gaberšček
Dobila je veliko nagrado v skupini tiskanih oglasov in založništva, trije oglasi iz akcije, poimenovani »Patricia«, »Amanda« in »Patrick«, pa so prejeli še veliko nagrado za obrtno odličnost (industry craft). Kot je povedala predsednica žirije za tiskane oglase in založništvo Liz Taylor, globalna kreativna direktorica pri Leo Burnett in glavna kreativna direktorica pri Publicis Communications za Severno Ameriko, so ustvarili nekaj, kar je bilo »pronicljivo, čudovito in domiselno, resnično zvesto blagovni znamki in je zaživelo onkraj naše industrije«. Oglasi namreč prikazujejo zdravstvene delavce, ki so se jim v obraz vtisnile zareze od nošenja zaščitne opreme, spremlja pa jih slogan »Pogum je lep«. Na vseh fotografijah so resnični zdravniki in medicinske sestre, ki so jih pri Ogilvyju za sodelovanje nagovorili preko Instagrama.