bla
Aktualno

Nagrade Cannes Lions 2021: Lepota poguma

Odmevala je tudi akcija »Courage is Beautiful«, s katero je Unileverjeva kozmetična znamka Dove v sodelovanju z agencijama Ogilvy London in Ogilvy Toronto počastila moč in odločnost ljudi v prvih bojnih vrstah, ko so se zoperstavljali pandemiji.

Dobila je veliko nagrado v skupini tiskanih oglasov in založništva, trije oglasi iz akcije, poimenovani »Patricia«, »Amanda« in »Patrick«, pa so prejeli še veliko nagrado za obrtno odličnost (industry craft).  Kot je povedala predsednica žirije za tiskane oglase in založništvo Liz Taylor, globalna kreativna direktorica pri Leo Burnett in glavna kreativna direktorica pri Publicis Communications za Severno Ameriko, so ustvarili nekaj, kar je bilo »pronicljivo, čudovito in domiselno, resnično zvesto blagovni znamki in je zaživelo onkraj naše industrije«. Oglasi namreč prikazujejo zdravstvene delavce, ki so se jim v obraz vtisnile zareze od nošenja zaščitne opreme, spremlja pa jih slogan »Pogum je lep«. Na vseh fotografijah so resnični zdravniki in medicinske sestre, ki so jih pri Ogilvyju za sodelovanje nagovorili preko Instagrama.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji