bla
Aktualno

Nagrade Cannes Lions 2021: Tri velike nagrade za mali nogometni klub, ki je postal največji – na spletu

Kar tri velike nagrade (v skupinah družbenih omrežij in vplivnostnega marketinga, neposrednih akcij ter oznamčene izkušnje in aktivacije) sta prejeli agenciji David iz Madrida in Miamija, ki sta za Burger King izvedli akcijo »Stevenage Challenge«

Njeni snovalci so idejo in izvedbo akcije pojasnili tako: »Če hoče blagovna znamka sponzorirati Messija, Christiana Ronalda ali Neymarja, mora plačati na milijone evrov. Toda Burger King je ugotovil, kako te igralce vključiti, ne da bi jim plačal en sam cent. Pred letom dni smo postali glavni sponzor ekipe na dnu četrte divizije angleškega nogometa – Stevenage F.C. Številni so menili, da je to obupna naložba. Ampak vedeli smo, da se bo izplačala. Če bo namreč naš logotip na njihovih dresih, se bo pojavil tudi na FIFI 20 – najbolj igrani video igri na svetu. Ko je igra prišla na trg z novim dresom Stevenage F.C. z našim logotipom na njem, smo predstavili #IzzivStevenage. Igralce z vsega sveta smo povabili, da se pomerijo z našo ekipo, izberejo najboljše igralce in skupaj z njimi zabijajo gole, v zameno pa so dobili brezplačno Burger Kingovo hrano. Ne le, da smo dobili na desettisoče uporabniško ustvarjenih objav, na katerih Messi, Christiano Ronaldo in Neymar nosijo dres z Burger Kingovim logotipom (ne da bi jim plačali en sam cent), uspelo nam je tudi, da smo ekipo, ki je v resničnem življenju majhna, spremenili v največjo na spletu.« Namen akcije je bil torej spodbuditi ljudi po vsem svetu, da pomagajo Stevenageu postati največji nogometni klub na spletu. Predsednik žirije za neposredne akcije Reed Coolins, glavni kreativni direktor v agenciji Ogilvy APAC, jo je pospremil z besedami: »Žirija je bila soglasna. Vsi smo menili, da je močno izstopala med prijavljeni neposrednimi akcijami. Šlo je za izjemen vpogled, idejo in razumevanje, kako 'vdreti' v sistem.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji