Nagrade Cannes Lions 2021: Tri velike nagrade za mali nogometni klub, ki je postal največji – na spletu
Kar tri velike nagrade (v skupinah družbenih omrežij in vplivnostnega marketinga, neposrednih akcij ter oznamčene izkušnje in aktivacije) sta prejeli agenciji David iz Madrida in Miamija, ki sta za Burger King izvedli akcijo »Stevenage Challenge«
Simona Kruhar Gaberšček
Njeni snovalci so idejo in izvedbo akcije pojasnili tako: »Če hoče blagovna znamka sponzorirati Messija, Christiana Ronalda ali Neymarja, mora plačati na milijone evrov. Toda Burger King je ugotovil, kako te igralce vključiti, ne da bi jim plačal en sam cent. Pred letom dni smo postali glavni sponzor ekipe na dnu četrte divizije angleškega nogometa – Stevenage F.C. Številni so menili, da je to obupna naložba. Ampak vedeli smo, da se bo izplačala. Če bo namreč naš logotip na njihovih dresih, se bo pojavil tudi na FIFI 20 – najbolj igrani video igri na svetu. Ko je igra prišla na trg z novim dresom Stevenage F.C. z našim logotipom na njem, smo predstavili #IzzivStevenage. Igralce z vsega sveta smo povabili, da se pomerijo z našo ekipo, izberejo najboljše igralce in skupaj z njimi zabijajo gole, v zameno pa so dobili brezplačno Burger Kingovo hrano. Ne le, da smo dobili na desettisoče uporabniško ustvarjenih objav, na katerih Messi, Christiano Ronaldo in Neymar nosijo dres z Burger Kingovim logotipom (ne da bi jim plačali en sam cent), uspelo nam je tudi, da smo ekipo, ki je v resničnem življenju majhna, spremenili v največjo na spletu.« Namen akcije je bil torej spodbuditi ljudi po vsem svetu, da pomagajo Stevenageu postati največji nogometni klub na spletu. Predsednik žirije za neposredne akcije Reed Coolins, glavni kreativni direktor v agenciji Ogilvy APAC, jo je pospremil z besedami: »Žirija je bila soglasna. Vsi smo menili, da je močno izstopala med prijavljeni neposrednimi akcijami. Šlo je za izjemen vpogled, idejo in razumevanje, kako 'vdreti' v sistem.«