Nagrade Epica 2022: VMLY&R izziva agencije k prijavi del
Komunikacijska akcija za nagrade Epica 2022 izziva agencije, naj prijavijo njihova najbolj epska dela in izpostavlja prednosti sodelovanja v tekmovanju.
Akcijo z imenom »Odprto za prijave« je ustvarila agencija VMLY&R in v njej so se osredotočili na edinstveno novinarsko žirijo tekmovanja. Njeni slogani, kot sta »Dajte jim nekaj epskega za pogovor« ali »Če želite, da novinarji pišejo o vašem delu, se prijavite na nagrade Epica!« bodo vidni na najrazličnejših medijskih mestih, od pasic ob spletnih člankih do celostranskih tiskanih oglasov, ki z inovativno grafično igro dobesedno kažejo na članke, ki so jih napisali novinarji žiranti.
Komunikacijsko akcijo vodi Dimitri Guerassimov, izvršni direktor in glavni kreativni direktor VMLY&R Francija, pri projektu pa je sodeloval z ustvarjalnim duetom Abijem Stephensonom in Mattom Jonesom iz VMLY&R London. Guerassimov je ob vzpostavitvi akcije oznanil: »V VMLY&R smo izjemno ponosni, da pomagamo pri povezovanju agencij z novinarji. Prav to daje epskim marketinškim akcijam priložnost, da so vidne, prepoznane in da se o njih govori.«
Mark Tungate, uredniški direktor nagrad The Epica Awards, je komentiral: »Kot edino globalno kreativno tekmovanje, na katerem ocenjujejo izključno novinarji, smo presegli svojo težo v smislu poročanja v medijih. Z samo prijavo na nagrade, preden karkoli osvojite, pokažete svoje delo temu vplivnemu občinstvu. Želeli smo izraziti to idejo in VMLY&R jo je uresničil na zelo neposreden in privlačen način.«
Žirijo za nagrade Epica sestavljajo višji uredniki in vodilni novinarji iz najprestižnejših strokovnih časopisov v več kot 50 državah, med njimi je tudi naša medijska hiša, Marketing magazin.
Prijave so odprte do 7. oktobra, slovesna podelitev pa bo 8. decembra 2022.