epica
Aktualno

Nagrade Epica 2022: VMLY&R izziva agencije k prijavi del

Komunikacijska akcija za nagrade Epica 2022 izziva agencije, naj prijavijo njihova najbolj epska dela in izpostavlja prednosti sodelovanja v tekmovanju.

Akcijo z imenom »Odprto za prijave« je ustvarila agencija VMLY&R in v njej so se osredotočili na edinstveno novinarsko žirijo tekmovanja. Njeni slogani, kot sta »Dajte jim nekaj epskega za pogovor« ali »Če želite, da novinarji pišejo o vašem delu, se prijavite na nagrade Epica!« bodo vidni na najrazličnejših medijskih mestih, od pasic ob spletnih člankih do celostranskih tiskanih oglasov, ki z inovativno grafično igro dobesedno kažejo na članke, ki so jih napisali novinarji žiranti.

Komunikacijsko akcijo vodi Dimitri Guerassimov, izvršni direktor in glavni kreativni direktor VMLY&R Francija, pri projektu pa je sodeloval z ustvarjalnim duetom Abijem Stephensonom in Mattom Jonesom iz VMLY&R London. Guerassimov je ob vzpostavitvi akcije oznanil: »V VMLY&R smo izjemno ponosni, da pomagamo pri povezovanju agencij z novinarji. Prav to daje epskim marketinškim akcijam priložnost, da so vidne, prepoznane in da se o njih govori.«

Mark Tungate, uredniški direktor nagrad The Epica Awards, je komentiral: »Kot edino globalno kreativno tekmovanje, na katerem ocenjujejo izključno novinarji, smo presegli svojo težo v smislu poročanja v medijih. Z samo prijavo na nagrade, preden karkoli osvojite, pokažete svoje delo temu vplivnemu občinstvu. Želeli smo izraziti to idejo in VMLY&R jo je uresničil na zelo neposreden in privlačen način.«

Žirijo za nagrade Epica sestavljajo višji uredniki in vodilni novinarji iz najprestižnejših strokovnih časopisov v več kot 50 državah, med njimi je tudi naša medijska hiša, Marketing magazin.

Prijave so odprte do 7. oktobra, slovesna podelitev pa bo 8. decembra 2022.

epica

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji