festivali2
Aktualno

Nagrade kot kreativni smerokaz

V drugem članku iz serije o prihajajoči sezoni oglaševalskih festivalov smo se pogovarjali s tremi predstavniki agencij, ki pravijo, da dela prijavljajo z razmislekom, vsaka nagrada pa jim veliko pomeni.

»Števila nagrad ne napovedujem rad«

Kreativni direktor Luka Bajs, pravi, da strategija agencije SHIFT ostaja enaka kot v preteklosti: »Prijavljamo tista dela, za katera verjamemo, da lahko posežejo po nagradah. Samih prijavljenih del pa je malenkost več, kar je odraz količine, predvsem pa kakovosti dela ekipe v preteklem letu.« Z njihovo »letino« je zadovoljen, predvsem pa je ponosen na dejstvo, da delajo stvari, ki jim prinašajo veselje in občutek zadovoljstva. »Števila nagrad pa ne napovedujem rad, ker je odvisno od mnogih dejavnikov, na katere nimaš vpliva. Vse, kar lahko narediš, je, da poskusiš ustvariti čim boljši projekt in predstavitveni video, ostalo pa je v rokah festivalskih žirij. Veselim se prihajajočih festivalov, na katerih bodo nekatera naša dela prvič, kar pomeni, da bom z zanimanjem spremljal, kako se bodo tam odrezala,« je povedal za MM.

»Ker je to priznanje stroke, so za nas nagrade zelo pomembne«

Goran Radinović, kreativni direktor v agenciji Aritmija, pravi, da vsako leto skupaj z ekipo pogledajo proti preteklemu letu in skupaj izberejo projekte, za katere resnično mislijo, da bi lahko zasijali v zlati barvi. Številu prijav ne posvečajo preveliko pozornost, veliko bolj težijo k dobrim, kakovostnim prijavam. »Ker je to priznanje stroke, so za nas nagrade zelo pomembne, kot je povedal že Drago Mlakar v eni izmed svojih kolumen v MM-u. Nagrade prinašajo kreativni smerokaz, dvig kredibilnosti agencije in krepitev samozavesti sodelavcev. Upam in hkrati verjamem, da bomo lansko izjemno uspešno leto še nadgradili, morda celo presegli. Interaktivno embalažo za peneče vino PetNut, ki na kreativen način skozi lik navihane veverice govori o značaju vina, bomo najbrž videli na večih festivalih. Upam, da še kakšnega od naših prijavljenih. Vsekakor bomo prednostno prijavljali projekte na domače festivale, o tujih se bomo odločali sproti,« pravi Radinović, ki ga veseli dejstvo, da smo se po koronskem zatišju vrnili v čas, ko je spet veliko dogodkov, ki so namenjeni pridobivanju novih znanj in mreženju.

Vsako leto korak naprej

Tudi v Agenciji 101 letos ne bodo menjali strategije iz prejšnjih let. »Pri prijavah se vedno ozremo na letino in se trudimo, da na relevantne festivale prijavimo relevantna dela, za katera menimo, da lahko obogatijo kataloge prijavljenih del in posledično osvajajo tudi nagrade. V primerjavi z lanskim letom bomo na festivale prijavili približno enako število del,« pravi kreativni direktor Matjaž Germ.

Z »letino« so zadovoljni, ker pa so še vedno rastoča agencija, si želijo vsako leto tudi na tem področju stopiti korak naprej: »Letos smo zasnovali kar nekaj odličnih kampanj, izpostavili bi denimo pravkar zaključeno akcijo Share Planica, v kateri smo ustvarili car sharing platformo, ki je omogočila, da so se Slovenci lahko v Planico odpeljali z manj avtomobili. Pripravljamo pa tudi kar nekaj rešitev, ki vključujejo tehnologije umetne inteligence, ki so pred kratkim doživele pravo revolucijo. Z Merkurjem smo tako zasnovali beta projekt AI svetovalke, ki je prva tovrstna rešitev v slovenskih trgovinah. Nekaj zanimivih projektov pa je tik pred realizacijo,« nam je zaupal.

Tudi v njihovi agenciji se veselijo druženja v živo na festivalih, saj ugotavljajo, da smo se privadili na sestanke na daljavo, virtualna udeležba na konferencah pa še ni 'in'. »Če glede dogodkov vprašamo naše agencijske strokovnjake za organizacijo dogodkov, pravijo, da so obiskovalci še vedno željni dogodkov, je pa res, da zahtevajo boljše in kompleksnejše doživetje,« je še povedal Matjaž Germ.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji