Nagrade kot priznanje in potrditev
V tretjem delu serije člankov o novi sezoni oglaševalskih festivalov in dogodkov smo se pogovarjali z nekaterimi predstavniki oglaševalcev.
Z Guinnessovim rekordom do nagrad
Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje v A1 Slovenija, pravi, da letos stavijo na kar nekaj različnih projektov, kot najbolj odmevnega pa izpostavi Guinnessov rekord za največji spletni kviz, ki ga bodo prijavili tudi na največ festivalov. »Sicer naša letošnja strategija ni nič kaj drugačna od prejšnjih – na festivale vedno prijavljamo dela, za katera res verjamemo, da si zaslužijo nagrado. Ne gledamo samo na kreativnost, ampak predvsem na uspešnost kampanj. Dela prijavljamo skupaj s svojimi partnerji, s katerimi smo projekte tudi zasnovali oz. izpeljali,« je še povedala za MM.
»Nagrade niso edini in ključni motivator za dobro delo«
V Lidlu Slovenija festivalske nagrade jemljejo kot dodatno potrditev, da s svojimi marketinškimi projekti dosegajo želene cilje, da je njihova komunikacija učinkovita in dobro sprejeta v javnosti ter prepoznana v stroki. »Tako da smo nagrad vedno veseli, saj pomenijo potrditev za celotno ekipo in dodatno motivacijo za naprej, niso pa edini in ključni motivator za dobro delo. V preteklih letih smo imeli več dobrih kampanj, ki so bile tudi nagrajene – bodisi nagrade za najboljšo vplivnostno strategijo, nagrad za posamezne marketinške akcije, pa tudi nagrad za denimo trajnostno poročilo, znamko delodajalca ali Lidlove publikacije, kot sta Lidlova interna revija ali revija Preprosto,« pravijo.
Kot kampanjo zadnjega leta, ki jim je še posebej pri srcu, izpostavijo dokumentarno serijo »Preprosto Lidl«, ki je nastala ob 15. obletnici Lidla Slovenija. S to kampanjo so prvič na tak način odprli vrata Lidla in kupcem ponudili vpogled v njihov vsakdanjik – v njihovo delovanje, vrednote in s tem povezane aktivnosti. »Pri tem velja izpostaviti dejstvo, da je pri ustvarjanju te zgodbe intenzivno sodelovalo ogromno Lidlovih zaposlenih in Lidlovih partnerjev. Tako integrirano sodelovanje s takšnim številom ljudmi je v okviru marketinških akcij redko, zato smo na to še posebej ponosni,« pravijo.
Neodvisno od nagradnih natečajev je zanje potrditev, da so na pravi poti, tudi priznanje njihovih kupcev, saj so prav ta mesec na kanalu Lidla Slovenija na YouTubu dosegli mejnik 10.000 sledilcev. Prav tako se lahko pohvalijo, da med 32 državami v Skupini Lidl v zadnji polovici poslovnega leta ohranjajo prvo mesto pri uspešnosti upravljanja profilov na Instagramu in Facebooku, na kar celoten #teamlidl gleda kot potrditev za dobro delo.
Praznovanje in ne le tekmovanje
V Mercatorju festivale in tudi druga strokovna ocenjevanja razumejo kot praznovanje za vse, ki se ukvarjajo z marketingom, in ne zgolj kot tekmovanje. »Pomembno je, da predstavimo svoje najboljše aktualne projekte, izmenjamo zamisli, se srečamo in družimo. Predvsem pa spoštujemo mnenje stroke in se na festivale prijavljamo, ker želimo tudi strokovno in neodvisno oceno in potrditev, da resnično delamo kar najboljše za naše kupce, partnerje in zaposlene,« pravi Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga v Mercatorju.
Zadovoljno pove, da so zadnja leta na festivalih dosegli lepe rezultate. Prejete nagrade jim pomenijo potrditev, da so pri svojem delu naredili tudi nekaj pomembnih premikov. »Na to, da smo bili oglaševalec leta in naj naročnik in da imamo naj digitalko, smo v Mercatorju ponosni in to nam daje spodbudo pri nadaljnjem delu in nam postavlja nove izzive. Tudi letos imamo vrsto učinkovitih kampanj in projektov in z veseljem bomo poslušali mnenje stroke, saj se moramo stalno preverjati in izpopolnjevati.«
Ponosni na svoje kampanje in aktivnosti
V Telekomu Slovenije so povedali, da so ponosni na kar nekaj oglaševalskih akcij in aktivnosti, ki so jih ustvarili v zadnjem obdobju in jih bodo skupaj z agencijami tudi prijavili na različne festivale. »Potem pa nam preostane le še, da držimo pesti, da se bodo naša dela čim bolje odrezala,« pravijo.