Naj vaše medijske strategije zasijejo na SEMPL-ovem odru
Agencije, mediji, oglaševalci, produkcijske hiše in posamezniki lahko še do 15. oktobra 2024 prijavite svoje medijske strategije na največje regijsko tekmovanje Sempler.
SEMPL
Za nagrade Sempler, ki bodo podeljene v enajstih kategorijah, se lahko potegujejo vsi komunikacijski projekti, ki so bili izvedeni med 1. januarjem 2023 in 15. oktobrom 2024. Podeljene bodo v okviru regijske konference medijskih trendov SEMPL, ki bo 14. in 15. novembra 2024 v Portorožu.
O najboljših med njimi bo presojala ugledna mednarodna strokovna žirija pod vodstvom Nermine Mašala Kelić, direktorice medijske agencije UM Sarajevo. V žiriji tekmovanja Sempler so sicer še Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey v podjetju P Automobil Import, Sanja Garaj Miloš, vodja korporativnega trženja v Skupini Podravka, Jelena Milinković, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke v Atlantic Grupi, Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši Pro Plus, Mair Oruc, direktor agencije LUNA\TBWA Sarajevo, Barbara Pagon, medijska direktorica v agenciji Futura DDB, Viktorija Radojević Mavrič, direktorica področja marketinga v Mercatorju, Dragana Todorović, vodja oddelka za medijsko in prodajno trženje v družbi A1 Srbija, in Tamma Žbontar, medijska direktorica v Pristop medii.
Ključno je razumevanje ciljne skupine
In kakšna je po mnenju članov žirije uspešna medijska strategija, ki bi si zaslužila nagrado Sempler? Kot pravi Dragana Todorović (A1 Srbija), je to strategija, ki poglobljeno razume svojo ciljno skupino in se z njo poveže na čustveni ravni. Poleg tega je pomembno, da kampanja ni le kreativna, temveč da tudi uporabi primerne medijske kanale za svojo ciljno skupino in vključi različne kanale tako, da še okrepi njihov učinek, vse s ciljem učinkovitega posredovanja sporočila in doseganja zastavljenih ciljev. »Ključni elementi, zaradi katerih takšna kampanja izstopa, so izvirnost v pristopu, jasna sporočila, ki si jih ljudje zapomnijo, komunikacija, prilagojena naravi kanala, in merljivi rezultati, ki potrjujejo uspeh,« je jasna Todorovićeva.
Poleg dobre kreativne rešitve je pomembno tudi strateško razmišljanje
Podobno meni Barbara Pagon (Futura DDB): »Odlična medijska strategija je tista, ki preseže opaznost in doseže močno povezanost s pravo ciljno skupino. Ključni elementi zmagovalne strategije vključujejo jasno opredeljene cilje, natančno ciljanje občinstva, inovativno in kreativno izrabo medijskih kanalov ter merljive rezultate.« Poleg tega mora biti strategija po njenih besedah prilagodljiva, odzivna na spremembe in temelječa na podatkih. »Kampanja, ki si zasluži nagrado Sempler, mora poleg dobre kreativne rešitve pokazati tudi strateško razmišljanje, ki vodi do preseganja zastavljenih ciljev. Vključevati mora medijske kanale, ki jih uporablja ciljno občinstvo in jih usklajeno uporabiti za dosego maksimalnega učinka.«
Ravnovesje med kreativnostjo in učinkovitostjo
Tudi Jelena Milinković (Atlantic Grupa) izpostavlja, da se dobra medijska strategija začne z jasnimi in merljivimi cilji, ki so usklajeni s strateškimi cilji blagovne znamke. »Ko najdemo ravnovesje med kreativnostjo in učinkovitostjo, kampanja ne le pritegne pozornost, temveč tudi doseže postavljene cilje,« je prepričana. Po njenem mnenju pa ne gre samo za to, kaj komunicirati, ampak tudi kako in kdaj sporočilo posredovati, da doseže največji učinek in ustvari dolgoročne pozitivne rezultate za blagovno znamko.
Prijavite svoja dela še pred vikendom!
Če ste v zgornjih opisih odličnih medijskih strategij ugotovili, da vaš projekt izpolnjuje vsa ta merila in še več, vas vabimo, da ga prijavite na tekmovanje Sempler. Prijave na tej povezavi so možne še do 15. oktobra 2024.
Program, ki vas bo navdušil
Znan je tudi že celoten program konference medijskih trendov SEMPL. Ogledate si ga lahko tu.