pride
Aktualno

Naj živi mesec ponosa

Junij je tako imenovani mesec ponosa (ang. pride month) in tudi mi smo poiskali nekaj oglasov, ki slavijo skupnost LGBTQ+.

IKEA v sklopu kampanje »Sprejemanje se začne doma« prikazuje domove, ki niso dom v pravem pomenu besede – kjer se posamezniki ne počutijo cenjene in dobrodošle. Zato pri oblikovanju niso uporabili živahnih barv, saj so barve simbol strpnosti, podpore in ljubezni. »Ker se posamezniki v takšnih domovih počutijo odveč, ta občutek predstavljamo z izpostavitvijo elementov, ki zaradi barve in oblikovanja izstopajo,« pravijo.

ikeapride1

ikeapride2

Kaj storiti, ko država, ki gosti največji nogometni dogodek na svetu, prepove zastave LGBTQ+ na svojih tleh in milijonom ljudi prepreči, da bi nosili barve svobode in ljubezni? Kot odgovor na to situacijo sta druženje Stop Homophobia in blagovna znamka Pantone skupaj z agencijo TBWA \Paris, predstavila oglaševalsko akcijo »Barve ljubezni« (»Colors of Love«).

Ena od znamk, ki je pogosto na udaru konservativcev zaradi praznovanja meseca ponosa, je The North Face. Podjetje že drugo leto sodeluje z drag queen in okoljsko aktivistko Pattie Gonia za kampanjo Summer of Pride.

V hrvaški izpostavi agencije dentsu so s pro bono oglaševalsko akcijo podprli mesec ponosa na Hrvaškem. Ob tem so povedali, da so se v okviru kampanje združili tako predstavniki agencije kot njihovi partnerji in prijatelji, da bi počastili LGBTQ+ skupnost. Kampanjo so poimenovali »Raznolikost naredi vse lepo« (»Različitost sve čini lijepim«), v njeno središče pa so postavili vizual, ki je znan po vsem svetu. Gre za zastavo ponosa, na kateri so podpisani partnerji, ki podpirajo projekt, med katerimi so podjetja Mastercard, Electrolux, Wiener osiguranje, Intersport, Kiehl's in drugi.

dentsu pride

Ameriški operater mobilnega virtualnega omrežja Visible by Verizon je namesto klasičnih oglasov predstavil kar krajši film, v katerem lahko v kvizu v slogu sedemdesetih let prejšnjega stoletja izvemo marsikaj o LGBTQ+ skupnosti in se hkrati tudi nasmejimo.

V Izraelu, kjer se politika nagiba k konzervativni desnici, so v družbi ESET, kjer se ukvarjajo s kibernetsko varnostjo, iskali način, kako prenesti močno sporočilo v mesecu ponosa. »Ustvarili smo povezavo med vsebinskim svetom spletne varnosti in močnim sporočilom, ki nagovarja naraščajoče konzervativno občinstvo,« pravijo in sporočajo, da so vse družine enakopravne.

emoji

Še en oglas, namenjen Izraelcem: znamka kondomov Durex, ki je znana po svoji podpori skupnosti LGBTQ+, je predstavila tiskan oglas, v katerem pravijo, da oznake niso potrebne. Niti oznake glede spolov, niti oznake blagovne znamke – zato so prostor za svoj logotip pustili prazen.

durex

American Express je z agencijo Ogilvy zasnoval oglaševalsko akcijo »S ponosom podpiramo« (»Proudly Backing«), v kateri sporočajo, da podpirajo vse svoje člane in zaposlene, ne glede na to, koga imajo radi ali kako se identificirajo.

american express

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji