Najbolj bizarni oglasi po mnenju slovenskih kreativcev
Vsakdo ima svojega »favorita, zdaj pa so slovenski kreativni direktorji dobili priložnost, da jih izpostavijo. V prvem iz serije prispevkov o najbolj čudnih in bizarnih oglasih so se »izpovedali« Katja Petrin Dornik, Sara Mekinc in Matjaž Germ.
gašper
Roman Samborskyi | Dreamstime.com
Japonska mojstrovina
»Če izvzamem resno WTF-oglase za mobilne igre, je prva asociacija japonska mojstrovina za Sakeru Gummy, po domače »Long Long Man«. WTF-dejavnikov je več: humor, dramski trikotnik, asociativni detajli, izjemen jingle, predvsem pa dejstvo, da je ta norost doživela potrditev in spektakularno kalibrirano izvedbo. Pogledam vsaj enkrat letno, ocena 13/10.«
Sara Mekinc, vodja vsebinskega oddelka v agenciji bold.group
Viharjenje možganov, ki se je dejansko izvedlo
»Blagovna znamka sladoledov iz Philadelphie je med letoma 2011 in 2019 navduševala ljubitelje bizarnih oglasov in navdušuje še danes, ko sploh ne obstaja več. Oglas spodaj je zame čudovita manifestacija idej, ki kreativce noro nasmejijo na brainstorming, z eno ključno razliko, in sicer, da se je ta ideja dejansko izvedla.«
Matjaž Germ, kreativni direktor v Agenciji 101
»Potujem s trdim« – ali »ni nujno, da je vsaka sindikalna šala vredna objave«
»Pač humor na ravni povprečnega slovenskega stand-upa. Kdo ve, če je prodaja dobila – khm, če se že »šalimo« – erekcijo v številkah, se je pa gotovo marsikomu dvignilo. Še dobro, da je oglaševalski spomin – khm, spet »šala« – kratek.«
Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica, Herman in partnerji