Najbolj bizarni oglasi po mnenju slovenskih kreativcev, 2. del
Nekateri oglasi so vrhunski, drugi povprečni, spet tretji pa z eno besedo: bizarni. Kateri med njimi je po njihovem mnenju najbolj bizaren, tokrat razkrivajo kreativni direktorji Jure Tovrljan, Robert Bohinec in Tine Lugarič.
Tina Guček
Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji Pristop, pravi, da se težko odloči samo za enega, zato je z nami delil kar dva bizarna oglasa: »Oglas, ki ga je Skittles objavil na materinski dan, je bil odstranjen tako hitro, kot je prišel na splet. Najbrž je eden od bolj bizarnih.«
»Prekaša ga mogoče samo še serija oglasov za RC Colo, ki je delo filipinske agencije Gigil.«
Robert Bohinec, kreativni direktor v AV studiu, pravi, da se mu je – preden je videl ta oglas –, najbolj bizarna stvar iz Egipta zdela mumificiranje faraona. »Piramido na stran, serija egiptovskih oglasov za sir Panda iz leta 2010 premika meje humorja v televizijskem oglaševanju. Si predstavljate, da vas napade maskota, ki promovira izdelek? Dovolj besed, želim vam obilo zabave ob ogledu te serije oglasov, ki me vselej spravi v dobro voljo. In ne pozabite, vedno se splača upoštevati želje pande ali njenih daljnih kočevskih sorodnikov,« pravi.
Tine Lugarič iz Studia Trampolin meni, da je bizarnosti v oglaševanju veliko, a je tokrat razmišljal skozi prizmo, kateri oglas mu je med prvimi pustil »WTF-občutek« in poleg tega dosegel celo status velike klasike – to je Cadburyjeva »Gorilla«. »Oglaševanje seveda ponuja celo vesolje bizarnih možnosti, a svoj glas dajem oglasu, ki je z WTF-občutki zaznamoval moj prvi obisk Cannesa. Ne samo pri meni, zmedel je vse. Kaj se dogaja? Kdo je pod kožuhom? Morda Phil? Kaj ima gorila skupnega s čokolado in zakaj bobna? Noro. Redki so oglasi, ki stavijo na bizarnost in se hkrati zapišejo v večne klasike oglaševanja,« je povedal za MM.