Najdražja oglaševalska akcija verige IHG Hotel & Resorts
Podjetje IHG Hotel & Resort, ki ima v lasti tudi ljubljanski hotel Intercontinental, je začelo največjo tržnokomunikacijsko akcijo v zadnjem desetletju. Z njo bodo spodbujali programe zvestobe.
Kaja Kovič
V akcijo »Gostujte, kakor gostujete«, ki promovira udobje bivanja v hotelih IHG in prenovljeni program zvestobe, so vložili več milijonov dolarjev in tako predstavlja največjo naložbo podjetja v zadnjem desetletju. Z njo želijo spodbujati dosedanje goste hotelske verige k vrnitvi v njihove hotele in se pri tem posluževati prenovljene platforme za program zvestobe. IHG Hotel & Resorts namreč združuje 17 blagovnih znamk hotelskih verig in več kot 6000 hotelov po vsem svetu. Akcija je v ZDA in Veliki Britaniji na začetku avgusta že preplavila komunikacijske kanale, kot so splet, družbena omrežja, televizija, tiskani mediji in zunanje oglasne površine, drugod po svetu pa jo bodo predstavili jeseni.
Oglasi prikazujejo goste hotelov IHG, ki uživajo v prefinjenem in bogatem okolju s svojimi bližnjimi in se skupaj z njimi sproščajo ob bazenu, ob pijači, na večerji ali pa se razvajajo ob postrežbi v postelji. Ideja je poudariti občutek udobja, ki ga dobijo gostje, željni oddiha, v njihovih hotelih in pomeni popolnoma nasprotje od naporne poti na potovanje, prepolnih letališč, zamud in drugih potovalnih preglavic. »V mnogih hotelih so popotniki prepuščeni sami sebi in gost se ne bi nikoli smel počutiti tako,« akcijo opiše Claire Bennett, globalna direktorica za stranke pri IHG. »Fotografije in vsebina akcije so privlačne, a tudi pristne in javnosti sporočajo, da gostom pri nas ni treba niti migniti s prstom. Mi smo tukaj, da poskrbimo zanje.«