m
Aktualno

Naložbe v spletne iskalnike še vedno rastejo

Blagovne znamke bodo za oglaševanje na spletnih iskalnikih po ključnih besedah v letu 2024 namenile skoraj 300 milijard evrov, kar je 10 odstotkov več kot lansko leto.

Za celostno digitalno oglaševanje bodo blagovne znamke in podjetja letos namenile skoraj neverjetnih 750 milijard evrov, kar je okoli 50 milijard več kot lani. Kot omenjeno, bo večina tega zneska namenjena oglasom v spletnih iskalnikih, ki ohranjajo status največjega in najdonosnejšega digitalnega segmenta na trgu.

Kljub precejšnji rasti družbenih medijev, vplivnostnega marketinga, maloprodajnih medijev in umetne inteligence se oglaševanje na iskalnih omrežjih (ki obstaja že 20 let) še vedno kaže kot najpomembnejše pri ustvarjanju prihodkov v krajini digitalnega oglaševanja.

Pred petimi leti je skupna poraba za tovrstno oglaševanje po raziskavi Statiste znašala 160 milijard evrov. Leto pozneje je ta številka poskočila na več kot 230 milijard in še naprej naraščala. Leta 2022 je dosegla 250 milijard, lani pa skoraj 280 milijard evrov, kar kaže na desetletje nenehne rasti.

Kar 45 odstotkov naložb prihaja iz ZDA, sledijo Kitajska, Velika Britanija, Japonska in Nemčija.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji