z
Aktualno

NASA ustvarila kampanjo za Nezemljane

NASA bo v misiji NASA Europa Clipper na eno od lun planeta Jupiter poslala »sporočilo v steklenički«, poezijo o človeštvu, namenjeno zunajzemeljski inteligenci.

Letošnji festival SXSW v Teksasu se je začel z otvoritvenim pogovorom dveh izjemnih žensk z zelo različnih področij, ki sta se našli na križišču umetnosti in znanostiter združili moči pri misiji na Jupiter.

Pesnica in umetnica Ada Limón in dr. Lori Glaze, direktorica oddelka za planetarno znanost pri NASA, sta na otvoritveni slovesnosti festivala SXSW v Teksasu razpravljali o Nasini misiji na eno od Jupitrovih lun. Misija je edinstvena, saj bo poleg znanstvenih instrumentov prevažala tudi poezijo človeštvu, ki jo je napisala Limónova in jo spremlja več kot 2,5 milijona podpisov kot del Nasine kampanje »Sporočilo v steklenici«. Glazejeva je pri misiji izpostavila pomembnost iskanja znanstvenih resnic onkraj našega planeta; za Limónovo pa iskanje odgovorov deluje preko poezije. Obiskovalci SXSW-ja so ugotovili, da so njuni procesi precej podobni – udobje v neznanem, trden in navdihujoč značaj, sprejemanje potovanj brez poznavanja cilja; prav te značilnosti pa je treba prevzeti tudi v sodobni zabavni in oglaševalski industriji.

Neobičajna kampanja

»Sporočilo v steklenici« je simbolična in inovativna pobuda za povezovanje človeštva z vesoljem na edinstven način. Kampanja se sicer zelo razlikuje od običajnih, saj ciljno občinstvo in kanali komuniciranja niso določeni, pri čemer je osnovna ideja prenesti sporočila o človeški kulturi, znanju in upanju zunajzemeljski inteligenci ali prihodnjim človeškim generacijam. Zasnovana so tako, da predstavljajo človeštvo kot enovito celoto.

Sporočila niso shranjena v tradicionalnem smislu fizične steklenice, ki plava v oceanu, ampak kot metaforična steklenica v ogromnem oceanu vesolja. Gre za tiskana in digitalna sporočila, simbole, glasbo, pesmi Limónove in 2,5 milijona podpisov prostovoljcev, ki so sodelovali v kampanji.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji