»Nazaj v šolo« z emmyjem za najboljši oglas leta 2020
Dobrodelna organizacija Sandy Hook Promise je v sodelovanju z agencijo BBDO New York prejela nagrado emmy za najboljši oglas leta 2020. Gre za ozaveščevalno akcijo, ki opozarja na nevarnosti strelskih pohodov v šolah.
Dobrodelna organizacija Sandy Hook Promise je v sodelovanju z agencijo BBDO New York tudi lani nadaljevala z ozaveščanjem o strelskih pohodih v ZDA. Tokrat so »pojasnili« uporabnost šolskih potrebščin. »Nazaj v šolo« se od prav tako pretresljivih predhodnikov (kot so »Evan«, »Jutrišnje novice« in »Druga stran«) razlikuje po tem, da so ga objavili že septembra in ne na 14. december (14. decembra 2014 je namreč prišlo do množičnega streljanja na osnovni šoli Sandy Hook v Newtownu v ZDA). Oglas se na prvi pogled ne razlikuje od tako imenovanih »back to school« videov v ameriških šolah z značilnimi hodniki in garderobami. V njem spremljamo prvošolce, ki (navidez) zadovoljno govorijo o (pravem) namenu novih šolskih potrebščin, ki so jim jih kupili starši ob novem šolskem letu. A ti nameni postajajo vedno bolj bizarni. Deček, ki na vso moč teče po šolskih hodnikih (pri čemer v ozadju slišite strele), navdušenje nad svojimi športnimi copati opravičuje s tem, da lahko hitreje beži od drugih in da teče hitreje od strelcev. Malce pozneje deklica pohvali starše, da so ji kupili nogavice. Te namreč uporabi za prevezovanje ran ranjene sošolke. Na koncu oglasa deklica pošlje sporočilo »Mama, rada te imam« s svojega prvega telefona.
Nauk? »Začela se je šola. Veste, kaj to pomeni. Streljanje v šolah je mogoče preprečiti, če pravočasno zaznate prve opozorilne znake zanj.«