toyota kids
Aktualno

Ne vozite, ko pijete ...

Verjetno ste že videli precej oglaševalskih akcij, ki pozivajo, da ne vozite, kadar pijete alkohol. Svoj (precej zabaven) »piskrček« na to temo je zdaj pristavila tudi Toyota.

Skupaj z agencijo DAVID São Paulo so zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da je znanstveno dokazano, da ima uživanje alkohola pred vožnjo avtomobila pomemben vpliv na voznikove reflekse, koordinacijo in občutek za nevarnost. Vse to jih poslabša do te mere, da jih lahko primerjamo s tistimi pri 8-letnih otrocih.

V oglasu so tako uporabili dejanske posnetke malčkov, ki se vozijo na otroških električnih avtomobilih, in prikazali, kaj vse se lahko zgodi med vožnjo. Kljub temu, da ima Toyota v svoja vozila vgrajeno tehnologijo Safety Sense, ki voznike opozori na nevarnosti, ki jih zazna, opozarjajo, da tudi tovrstna tehnologija ni opravičilo za vožnjo v pijanem stanju.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji