mcdonalds
Aktualno

Negativna plat McDonald'sa v novi ozaveščevalni akciji

McDonald's Norveška je v novi tržnokomunikacijski akciji »Ikonična embalaža se spremeni v ikonične smeti« uporabil fotografije smeti, ki so nastale, ko so ljudje embalažo njihove hrane namesto v koše za smeti odvrgli kar na tla.

Pri norveškem McDonald'su pravijo, da je po raziskavah sodeč embalaža hrane »za s seboj« tretji največji vir smeti v mestih. Ker so največja restavracija s hrano za s seboj v državi, predstavljajo velik del problema. »Odgovorni smo za ogromen del smeti po mestih. Vsekakor nismo zadovoljni, da vidimo smeti iz naših restavracij, kako ležijo okoli. To predstavlja velik problem za skupnosti, mesta, države, okolje. Upam, da bomo z akcijo pomagali ustvariti boljši jutri in goste spodbudili, da se pridružijo našemu cilju,« so zapisali v sporočilu za javnost.

mcdonalds

V tesnem sodelovanju s svojimi agencijskimi partnerji NORD DDB, WergelandApenes in OMD so tako ustvarili večkanalno oglaševalsko akcijo z različnimi slogani, eden od njih je tudi »Take Away Your Take Away«. Fotografije »ikoničnih smeti« iz McDonald'sa, ki ležijo na ulicah Osla, je posnel fotograf Jói Kjartans, uporabili pa so jih v tiskanih oglasih, na družbenih omrežjih in zunanjih oglasnih zaslonih ter McDonald'sovih pladnjih, posneli pa so tudi oglas, ki se predvaja na televiziji in na spletu. McDonald's Norveška se je v zasledovanju svojega novega cilja poleg tega pridružil projektu »Keep Norway Clean«.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji