Negativna plat McDonald'sa v novi ozaveščevalni akciji
McDonald's Norveška je v novi tržnokomunikacijski akciji »Ikonična embalaža se spremeni v ikonične smeti« uporabil fotografije smeti, ki so nastale, ko so ljudje embalažo njihove hrane namesto v koše za smeti odvrgli kar na tla.
Kaja Kovič
Pri norveškem McDonald'su pravijo, da je po raziskavah sodeč embalaža hrane »za s seboj« tretji največji vir smeti v mestih. Ker so največja restavracija s hrano za s seboj v državi, predstavljajo velik del problema. »Odgovorni smo za ogromen del smeti po mestih. Vsekakor nismo zadovoljni, da vidimo smeti iz naših restavracij, kako ležijo okoli. To predstavlja velik problem za skupnosti, mesta, države, okolje. Upam, da bomo z akcijo pomagali ustvariti boljši jutri in goste spodbudili, da se pridružijo našemu cilju,« so zapisali v sporočilu za javnost.
V tesnem sodelovanju s svojimi agencijskimi partnerji NORD DDB, WergelandApenes in OMD so tako ustvarili večkanalno oglaševalsko akcijo z različnimi slogani, eden od njih je tudi »Take Away Your Take Away«. Fotografije »ikoničnih smeti« iz McDonald'sa, ki ležijo na ulicah Osla, je posnel fotograf Jói Kjartans, uporabili pa so jih v tiskanih oglasih, na družbenih omrežjih in zunanjih oglasnih zaslonih ter McDonald'sovih pladnjih, posneli pa so tudi oglas, ki se predvaja na televiziji in na spletu. McDonald's Norveška se je v zasledovanju svojega novega cilja poleg tega pridružil projektu »Keep Norway Clean«.