nem zagreb
Aktualno

NEM Zagreb se vrača decembra 2022

Od 7. do 9. decembra 2022 bo v Esplanade Zagreb Hotelu potekala B2B konferenca NEM Zagreb, ki je namenjena razvoju televizijske panoge v državah Jugovzhodne Evrope.

Dogodek je postal osrednja točka predstavnikov televizijskih hiš, plačljivih videokanalov, pretočnih platform, produkcijskih hiš, agencij ter tudi producentov, režiserjev, scenaristov, avdiovizualnih strokovnjakov in drugih ustvarjalcev vsebin.

Letošnja izvedba dogodka bo potekala pod geslom »Vse o ustvarjanju vsebine«, organizatorji pa že aktivno pripravljajo panele, predavanja, okrogle mize, premiere in delavnice z uglednimi strokovnjaki. Poleg možnosti izobraževanja in druženja bodo scenaristi imeli možnost prijav na natečaje za najboljše scenarije v različnih kategorijah. Nadarjeni kreativci bodo svoje ideje predstavili strokovni žiriji, ki jo sestavljajo priznane produkcijske hiše, nacionalne televizije, organizatorji filmskih festivalov in drugi strokovnjaki v industriji. Nagrajeni bodo imeli priložnost spoznati potencialne partnerje in z njimi razpravljali o možnostih za uresničitev njihovega projekta. Na dogodku NEM Zagreb bo predstavljena tudi inovacija po imenu Koprodukcijska platforma, ki podpira sodelovanje projektov in koprodukcijsko partnerstvo različnih filmskih ustvarjalcev.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji