bla
Aktualno

»Nerelevantni oglasi so spam, zelo relevantni pa vsebina!«

Elon Musk je v pismu oglaševalcem napovedal prizadevanja, da bodo oglasi na Twitterju po njegovem prevzemu platforme relevantni za uporabnika in da bodo na drugi strani prispevali k rasti blagovnih znamk.

Na začetku pisma je Musk izrazil bojazen, da družbena omrežja postanejo bojišče levih in desnih skrajnežev. »Twitter sem kupil zato, ker je za prihodnost naše civilizacije pomembno, da imajo v digitalnem svetu kje razpravljati, brez da bi jim grozilo nasilje,« je zapisal. Nadaljuje s tezo, da takšna »razklanost« in »lov za kliki« sicer pripomoreta k večjim zaslužkom, po drugi strani pa se izgubi sam dialog. Ob tem poudari, da Twitter (zmotno) ne more biti prostor, kjer bi lahko rekel kar koli brez posledic.

»Na naši platformi mora biti dobrodošel vsak in kjer ima lahko vsakdo izkušnje glede na svoje preference. Podobno kot pri gledanju filmov in igranju in videoiger.« V tretjem, bolj na oglaševanje osredotočenem delu, izrazi prepričanje, da je oglaševanje lahko – »če je le narejeno dobro« - zabavno in informativno. »Pokaže vam lahko izdelek ali storitev, za katerega niste vedeli, vendar je pravi za vas. Da pa se to izkaže za resnično, je ključno, da uporabniki Twtitterja vidijo čim bolj relevantne oglase za njihove potrebe. Nerelevantni oglasi so spam, zelo relevantni pa vsebina!« Ob tem napove željo, da bi Twitter rad spremenil v najbolj spoštovano oglaševalsko platformo.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji