Netflix načrtuje lastno oglasno tehnologijo
Pri Netflixu, vodilni pretočni platformi, so razkrili načrte za razvoj lastne oglasne tehnologije in napovedali razširitev partnerstev za merjenje učinkovitosti oglasov.
Kaja Kovič
V zadnjem letu je število globalno aktivnih mesečnih uporabnikov njihove oglasne različice naraslo na 40 milijonov, kar je močno povečanje v primerjavi s samo petimi milijoni pred letom dni, zato je bil ta korak dokaj pričakovan.
Drugačni oglasi
Netflix zaradi tega načrtuje uvedbo interne oglasne tehnološke platforme, ki bo oglaševalcem na inovativen način nudila drugačne zakupe oglasov, izkoriščanje vpogledov in merjenje učinka. Po podatkih, ki jih je Netflix delil na svojem poslovnem dogodku, več kot 40 odstotkov vseh novih naročnikov izbere različico, podprto z oglasi. Ker je rast tako velika, bodo programski partnerji poleg Microsofta postala še podjetja The Trade Desk, Google Display & Video 360 in Magnite. Predstavili so tudi vrsto novih partnerjev za merjenje učinkovitosti oglasov, vključno z Affinity Solutions, iSpotTV, Kantar, Lucid, NCSolutions in TVision. Ti partnerji so se pridružili obstoječim, kot so Nielsen, EDO, DoubleVerify in Integral Ad Science. Nova partnerstva bodo pomagala oglaševalcem bolje razumeti in preveriti učinek njihovih kampanj na platformi.
Utrjevanje pozicije
Amy Reinhard, predsednica oglaševanja pri Netflixu, je poudarila, da bodo pri Netflixu tudi v prihodnje zelo vsebinski, strateški in poglobljeni, saj želijo krepiti že tako visoko angažiranost uporabnikov. S tovrstno nadgradnjo Netflix po mnenju ameriških medijev utrjuje svojo pozicijo na trgu, saj ne le povečuje število uporabnikov, temveč tudi izboljšuje možnosti za oglaševalce.