z
Aktualno

Netflix načrtuje lastno oglasno tehnologijo

Pri Netflixu, vodilni pretočni platformi, so razkrili načrte za razvoj lastne oglasne tehnologije in napovedali razširitev partnerstev za merjenje učinkovitosti oglasov.

V zadnjem letu je število globalno aktivnih mesečnih uporabnikov njihove oglasne različice naraslo na 40 milijonov, kar je močno povečanje v primerjavi s samo petimi milijoni pred letom dni, zato je bil ta korak dokaj pričakovan.

Drugačni oglasi

Netflix zaradi tega načrtuje uvedbo interne oglasne tehnološke platforme, ki bo oglaševalcem na inovativen način nudila drugačne zakupe oglasov, izkoriščanje vpogledov in merjenje učinka. Po podatkih, ki jih je Netflix delil na svojem poslovnem dogodku, več kot 40 odstotkov vseh novih naročnikov izbere različico, podprto z oglasi. Ker je rast tako velika, bodo programski partnerji poleg Microsofta postala še podjetja The Trade Desk, Google Display & Video 360 in Magnite. Predstavili so tudi vrsto novih partnerjev za merjenje učinkovitosti oglasov, vključno z Affinity Solutions, iSpotTV, Kantar, Lucid, NCSolutions in TVision. Ti partnerji so se pridružili obstoječim, kot so Nielsen, EDO, DoubleVerify in Integral Ad Science. Nova partnerstva bodo pomagala oglaševalcem bolje razumeti in preveriti učinek njihovih kampanj na platformi.

Utrjevanje pozicije

Amy Reinhard, predsednica oglaševanja pri Netflixu, je poudarila, da bodo pri Netflixu tudi v prihodnje zelo vsebinski, strateški in poglobljeni, saj želijo krepiti že tako visoko angažiranost uporabnikov. S tovrstno nadgradnjo Netflix po mnenju ameriških medijev utrjuje svojo pozicijo na trgu, saj ne le povečuje število uporabnikov, temveč tudi izboljšuje možnosti za oglaševalce.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji