bla
Aktualno

Netflix odprt za oglaševalce. Kaj sledi?

Po tem, ko je Netflix prvič po več kot desetletju rasti doživel padec rasti števila naročnikov, so se v podjetju odločili predrugačiti poslovni model in se odpreti za oglaševalce.

Prihodki prvega četrtletja 2022 (več o tem preberite TU) so padli in z Netflixa so sporočili, da bodo začeli preučevati možnosti, kako jih zopet povečati.

Prva rešitev je dvig naročnine za tiste uporabnike, ki lasten račun delijo s prijatelji (in teh ni malo; to potrjuje tudi raziskava Marketing magazina TU), druga rešitev, ki jo bodo uresničili pa je implementacija tehnologije oglaševanja. Ta poteza sicer obrača na glavo njihov dolgoletni odpor do oglasov, a padec je bil preveč boleč, da se tega odpora ne bi znebili. Slednjega pa niso znebili ljudje, vrednost delnic Netflixa je po novici o oglasih padla za skoraj tretjino.

»Tisti, ki poznajo Netflix, vedo, da sem bil proti oglaševanju in velik oboževalec preprostosti naročnine, a kot izvršni direktor moram biti večji oboževalc tistega, kar želijo potrošniki,« zapiše Reed Hastings v sporočilu za javnost.

Kako se bo spremenila naročnina na Netflixu?

Podjetje še ni razkrilo podrobnosti o tem, kako bo videti Netflix z oglasi in koliko bo ta možnost pocenila naročnino. Analitiki predvidevajo, da bodo storili podobno, kot drugi ponudniki pretočne vsebine. Platforma Hulu že dolgo ponuja obe možnosti - naročnina vsebin z oglasi znaša približno 7 dolarjev na mesec, brez njih pa 13 dolarjev. Naročnina HBO Max z oglasi stane uporabnika 10 dolarev, brez njih 15 dolarjev. Netflix torej ni edini, ki se spogleduje z oglaševalci; prejšnji mesec so te iste spremembe napovedali tudi na Disneyju – že letos bodo javnosti predstavili različico Disney+ (z oglasi), a podrobnosti načrta javno še niso objavili.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji