Netflix: Rast uporabnikov, oglaševalcev in tehnoloških novosti
Netflixova različica, podprta z oglasi, ki je bila uvedena pred 6 meseci, ima skoraj 5 milijonov aktivnih uporabnikov. Eksponentno raste tudi število oglaševalcev in tehnoloških novosti.
Kaja Kovič
Netflix v rasti močno prekaša konkurente, od začetka leta se je število naročnikov na različici z oglasi več kot podvojilo. Raziskave so pokazale, da je kar štirikrat večja verjetnost, da bo potrošniki gledal oglas na Netflixu kakor na drugih pretočnih platformah, ter petkrat večja verjetnost, ko ga postavimo ob bok linearni televiziji. To so dejstva, ki blagovne znamke prepričajo, in zato je tudi rast oglaševalcev strma. K partnerstvu oglaševalce pritegne tudi Netflixov programski uspeh. Po podatkih družbe Nielsen ima 10 najbolj gledanih serij na Netflixu trikrat večjo gledanost kot prvih deset serij, predvajanih pri njegovih konkurentih, skupaj. Na oglaševalce pa ne vplivajo le številke in program, temveč tudi nove možnosti oglaševanja.
Ciljno občinstvo
Pri Netflixu so najavili nove možnosti oglaševanja in partnerstva z analitičnima podjetjema Nielsen in EDO, ki bosta skrbela za merjenje učinkovitosti oglasov. Na predstavitvi so dejali, da je več kot 70 odstotkov njihovih gledalcev starih med 18 in 49 let, z globalno mediano 34 let; to je občinstvo, ki je za oglaševalce med najbolj zanimivimi. V državah, kjer je na voljo nova različica Netflixa, se je zanjo odločila več kot četrtina naročnikov in to kaže še na večjo potencialno rast.
Oglaševalske možnosti
Podjetja sočasno prejemajo več možnosti oglaševanja na platformi. Te vključujejo možnosti sponzoriranja in povečane zmogljivosti merjenja.
Blagovne znamke bodo po novem imele možnost sponzoriranja priljubljenih serij ob izidu, se povezale s turizmom ali trajnostnimi akcijami ter se uskladile s funkcijo »Top 10«, s katero si bodo zagotovile pojavljanje v najbolj priljubljenih oddajah na platformi.
V prizadevanju za izboljšanje možnosti merjenja bodo blagovne znamke, ki oglašujejo v ZDA (za zdaj), dobile dostop do Nielsen Digital Ad Ratings, ki omogoča zelo poglobljen vpogled v meritve občinstva in oglaševalskih akcij.