Netflix ukinja prvotni poslovni model
Netflix po 25 letih ukinja posel pošiljanja DVD-jev, s katerim je začel, preden je postal pretočni velikan.
Kaja Kovič
Netflix je bil pred 25 leti podjetje, ki se je ukvarjalo s pošiljanjem DVD-jev po pošti. Kljub temu da je zadnja leta znan kot ponudnik pretočnih vsebin, se je del njihovega poslovanja še vedno nanašal na DVD-je. Ta teden pa so sporočili, da bodo zadnje DVD-je odposlali 29. septembra 2023.
»Po neverjetnih 25 letih smo se odločili, da letošnjo jesen ukinemo del našega posla, ki se nanaša na DVD-je, vključno s spletno stranjo DVD.com,« so zapisali na uradni spletni strani Netflixa. »Naš cilj je zagotoviti najboljše storitve za naše uporabnike, a ker se celotna dejavnost krči, uporabnike vse težje zadovoljimo.«
V zapisu so javnost še spomnili, da je bil prvi DVD, ki so ga poslali, kopija filma Beetlejuice 10. marca 1998, in da so skupno poslali več kot 5,2 milijarde DVD-jev.