jm
Aktualno

Netflix ukinja prvotni poslovni model

Netflix po 25 letih ukinja posel pošiljanja DVD-jev, s katerim je začel, preden je postal pretočni velikan.

Netflix je bil pred 25 leti podjetje, ki se je ukvarjalo s pošiljanjem DVD-jev po pošti. Kljub temu da je zadnja leta znan kot ponudnik pretočnih vsebin, se je del njihovega poslovanja še vedno nanašal na DVD-je. Ta teden pa so sporočili, da bodo zadnje DVD-je odposlali 29. septembra 2023.

»Po neverjetnih 25 letih smo se odločili, da letošnjo jesen ukinemo del našega posla, ki se nanaša na DVD-je, vključno s spletno stranjo DVD.com,« so zapisali na uradni spletni strani Netflixa. »Naš cilj je zagotoviti najboljše storitve za naše uporabnike, a ker se celotna dejavnost krči, uporabnike vse težje zadovoljimo.«

V zapisu so javnost še spomnili, da je bil prvi DVD, ki so ga poslali, kopija filma Beetlejuice 10. marca 1998, in da so skupno poslali več kot 5,2 milijarde DVD-jev.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji