New Moment z novimi ustvarjalnimi zmagami
New Moment, največkrat nagrajena marketinška agencija na Balkanu, je podpisala partnerstvo z največjo trgovsko vergo v Srbiji, poleg tega pa je prejela nagrado Ranka Radovića za svojo poslovno stavbo v kategoriji najboljše arhitekturno delo v letu 2022.
Kaja Kovič
Sodelovanje med New Momentom in Delheize Srbija, največjo trgovsko verigo v Srbiji, ki se je začelo pred dvema meseca, je že obrodilo sadove v novi božični oglaševalski akciji »Vsako dobro delo nas dela boljše«, v kateri ozaveščajo javnost o pomembnosti solidarnosti v teh negotovih časih.
Sodelovanje med agencijo in novopridobljenim naročnikom zajema oglaševalske kreativne rešitve, znamčenje trgovin in izdelkov ter aktivnosti digitalnega marketinga. Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment, je ob tem dejal: »V našem poslu nastanejo najlepše ideje, ko je med podjetjem in agencijo profesionalen in zrel človeški odnos. Takrat pride do pristnih, izvirnih stvari, kot je na primer novoletna akcija Maxi. Oglaševalska akcija je posvečena vsem nam, običajnim in izjemnim ljudem, ki kljub občutljivemu letu, ki je za nami, nismo nehali verjeti v dobro drugih.« Družba Delez Srbija, lastnica podjetja Delhaize, pričakuje, da bodo s pomočjo agencije okrepili blagovno znamko na vseh področjih, saj so pri izbiri upoštevali tudi dosedanje poslovne rezultate ene od največjih regionalnih oglaševalskih agencij.
Nagrado za najboljšo stavbo
Agencija New Moment pa te dni ne slavi le uspešno zagnane prve oglaševalske akcije za novega naročnika, temveč se je razveselila tudi nagrade Ranka Radovića za najboljše arhitekturno delo leta 2022. To je namreč njihova poslovna stavba na Hilanadarski 14 v Beogradu. Stavba je v njihovi lasti, v njej pa je tudi sedež agencije.
Nagrado jim je podelilo Društvo likovnih umetnikov uporabne umetnosti in oblikovalcev Srbije (ULUPUDS) na slovesnosti v Kolarčevi ustanovi v Beogradu.
Oglaševalska akcija za trgovine Maxi: