beur
Aktualno

New Moment z novimi ustvarjalnimi zmagami

New Moment, največkrat nagrajena marketinška agencija na Balkanu, je podpisala partnerstvo z največjo trgovsko vergo v Srbiji, poleg tega pa je prejela nagrado Ranka Radovića za svojo poslovno stavbo v kategoriji najboljše arhitekturno delo v letu 2022.

Sodelovanje med New Momentom in Delheize Srbija, največjo trgovsko verigo v Srbiji, ki se je začelo pred dvema meseca, je že obrodilo sadove v novi božični oglaševalski akciji »Vsako dobro delo nas dela boljše«, v kateri ozaveščajo javnost o pomembnosti solidarnosti v teh negotovih časih.

Sodelovanje med agencijo in novopridobljenim naročnikom zajema oglaševalske kreativne rešitve, znamčenje trgovin in izdelkov ter aktivnosti digitalnega marketinga. Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment, je ob tem dejal: »V našem poslu nastanejo najlepše ideje, ko je med podjetjem in agencijo profesionalen in zrel človeški odnos. Takrat pride do pristnih, izvirnih stvari, kot je na primer novoletna akcija Maxi. Oglaševalska akcija je posvečena vsem nam, običajnim in izjemnim ljudem, ki kljub občutljivemu letu, ki je za nami, nismo nehali verjeti v dobro drugih.«  Družba Delez Srbija, lastnica podjetja Delhaize, pričakuje, da bodo s pomočjo agencije okrepili blagovno znamko na vseh področjih, saj so pri izbiri upoštevali tudi dosedanje poslovne rezultate ene od največjih regionalnih oglaševalskih agencij.

Nagrado za najboljšo stavbo

hj

Agencija New Moment pa te dni ne slavi le uspešno zagnane prve oglaševalske akcije za novega naročnika, temveč se je razveselila tudi nagrade Ranka Radovića za najboljše arhitekturno delo leta 2022. To je namreč njihova poslovna stavba na Hilanadarski 14 v Beogradu. Stavba je v njihovi lasti, v njej pa je tudi sedež agencije.

Nagrado jim je podelilo Društvo likovnih umetnikov uporabne umetnosti in oblikovalcev Srbije (ULUPUDS) na slovesnosti v Kolarčevi ustanovi v Beogradu.

Oglaševalska akcija za trgovine Maxi:

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji