zz
Aktualno

Nike: Inovacije kot vzvod za moč

Matt Friend, finančni direktor v podjetju Nike, meni, da so inovacije ključni dejavnik za ohranjanje konkurenčne prednosti in cenovne moči podjetij.

»V svetu nenehnih sprememb in rastočih stroškov je inoviranje ena od najpomembnejših aktivnosti v podjetju. Ta ideja je še posebej pomembna v svetu športnih oblačil in opreme,« je razložil Friend na nedavnem dogodku za vlagatelje. »Blagovna znamka Nike je v stalnem procesu inoviranja in vnašanja novosti v svoje kategorije izdelkov. Ena od naših največjih prednosti je prav sposobnost, da potrošnikom prinašamo svežino in novosti. V času, ko se številne blagovne znamke spopadajo s povišanimi stroški in inflacijo, ki pritiskajo na cene izdelkov, je to ključnega pomena.«

Ohranjanje visoke vrednosti blagovne znamke

V zadnjem četrtletju je Nike uspešno višal svoje cene, ne da bi pri tem ogrozil svojo privlačnost za potrošnike, saj imajo inovativni izdelki večjo tržno vrednost. Kot je povedal Friend, je podjetje povečalo cene, da bi se spopadlo s povišanimi stroški, hkrati pa je ohranilo dobičkonosnost in marže.

Po njegovem mnenju inovacije ne služijo le kratkoročnim ciljem, ampak so ključnega pomena tudi za dolgoročno zdravje blagovne znamke. Nike se osredotoča na prodajo po polni ceni, ne da bi se zatekli k (pre)pogostim promocijam, kar kaže na njihovo zavezanost k ohranjanju visoke vrednosti blagovne znamke in pozicije na trgu kot tudi krepitve zvestobe strank.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji