Nike: Inovacije kot vzvod za moč
Matt Friend, finančni direktor v podjetju Nike, meni, da so inovacije ključni dejavnik za ohranjanje konkurenčne prednosti in cenovne moči podjetij.
»V svetu nenehnih sprememb in rastočih stroškov je inoviranje ena od najpomembnejših aktivnosti v podjetju. Ta ideja je še posebej pomembna v svetu športnih oblačil in opreme,« je razložil Friend na nedavnem dogodku za vlagatelje. »Blagovna znamka Nike je v stalnem procesu inoviranja in vnašanja novosti v svoje kategorije izdelkov. Ena od naših največjih prednosti je prav sposobnost, da potrošnikom prinašamo svežino in novosti. V času, ko se številne blagovne znamke spopadajo s povišanimi stroški in inflacijo, ki pritiskajo na cene izdelkov, je to ključnega pomena.«
Ohranjanje visoke vrednosti blagovne znamke
V zadnjem četrtletju je Nike uspešno višal svoje cene, ne da bi pri tem ogrozil svojo privlačnost za potrošnike, saj imajo inovativni izdelki večjo tržno vrednost. Kot je povedal Friend, je podjetje povečalo cene, da bi se spopadlo s povišanimi stroški, hkrati pa je ohranilo dobičkonosnost in marže.
Po njegovem mnenju inovacije ne služijo le kratkoročnim ciljem, ampak so ključnega pomena tudi za dolgoročno zdravje blagovne znamke. Nike se osredotoča na prodajo po polni ceni, ne da bi se zatekli k (pre)pogostim promocijam, kar kaže na njihovo zavezanost k ohranjanju visoke vrednosti blagovne znamke in pozicije na trgu kot tudi krepitve zvestobe strank.