nike
Aktualno

Nike povečuje marketinške naložbe

Ob povečanju prihodkov so v podjetju Nike znatno povečali naložbe v marketinške aktivnosti.

Prihodki proizvajalca športne obutve in oblačil Nike so se medletno povečali za 17 odstotkov na 13,3 milijarde evrov. Ker pa seveda ta blagovna znamka nikoli ne počiva na lovorikah, so se odločili, da bodo povečali naložbe v marketing. Ob tem poročajo, da bodo v letu 2023 še dodatno okrepili finančne injekcije za »ustvarjanje povpraševanja«, in sicer za dodatnih 8 odstotkov. Razvrstili jih bodo v različne oglaševalske in marketinške aktivnosti, s katerimi bodo še bolj aktivno ciljali mlade najstnike in jih poskušali spreobrniti v njihove stalne kupce.

»Z naložbami v marketing bomo poskrbeli za večjo diferenciacijo med nami in našo konkurenco, tako da bomo krepili odnose, ki jih imamo s potrošniki. Verjamemo v ponoven uspeh naše strategije,« je povedal izvršni direktor John Donahoe na pogovoru z vlagatelji.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji