Nike povečuje marketinške naložbe
Ob povečanju prihodkov so v podjetju Nike znatno povečali naložbe v marketinške aktivnosti.
Kaja Kovič
Prihodki proizvajalca športne obutve in oblačil Nike so se medletno povečali za 17 odstotkov na 13,3 milijarde evrov. Ker pa seveda ta blagovna znamka nikoli ne počiva na lovorikah, so se odločili, da bodo povečali naložbe v marketing. Ob tem poročajo, da bodo v letu 2023 še dodatno okrepili finančne injekcije za »ustvarjanje povpraševanja«, in sicer za dodatnih 8 odstotkov. Razvrstili jih bodo v različne oglaševalske in marketinške aktivnosti, s katerimi bodo še bolj aktivno ciljali mlade najstnike in jih poskušali spreobrniti v njihove stalne kupce.
»Z naložbami v marketing bomo poskrbeli za večjo diferenciacijo med nami in našo konkurenco, tako da bomo krepili odnose, ki jih imamo s potrošniki. Verjamemo v ponoven uspeh naše strategije,« je povedal izvršni direktor John Donahoe na pogovoru z vlagatelji.