zz
Aktualno

Nike spreminja strategijo: Šport bo zopet naša zvezda severnica

Nike spreminja marketinško strategijo in tako bo več sredstev namenjal utrjevanju znamke, ob tem pa zmanjševal odvisnost od promocijskih aktivnosti in plačanega prometa.

Podjetje bo kot svoj osrednji steber zoper postavilo šport, so sporočili ob predstavitvi finančnih rezultatov za drugo četrtletje poslovnega leta 2024. Dolgotrajna partnerstva s športnimi ligami, kot so NBA, WNBA, NFL in FC Barcelona, so postala še bolj ključen del nove strategije. Nike želi izboljšati prisotnost v ključnih regijah in se bolj povezati s potrošniki s pomočjo športnikov in športnih vplivnežev.

Podoba vrhunske blagovne znamke

Sporočili so tudi, da bodo zmanjšali promocijske popuste in naložbe v učinkovitnostni marketing, s čimer želi ohraniti podobo vrhunske blagovne znamke. Novi izvršni direktor Elliott Hill je poudaril, da bo podjetje pospešilo inovacije in kreativnost z vlaganjem v športna prizorišča in izdelke.

Do te odločitve je prišlo, ker so njihovi prihodki v zadnjem četrtletju upadli za 8 odstotkov na 12,4 milijarde dolarjev. Hill je komentiral: »S športom kot našo zvezdo severnico bomo ponovno oživili našo kulturo in identiteto ter navdihovali športnike po vsem svetu.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji