Nike spreminja strategijo: Šport bo zopet naša zvezda severnica
Nike spreminja marketinško strategijo in tako bo več sredstev namenjal utrjevanju znamke, ob tem pa zmanjševal odvisnost od promocijskih aktivnosti in plačanega prometa.
Podjetje bo kot svoj osrednji steber zoper postavilo šport, so sporočili ob predstavitvi finančnih rezultatov za drugo četrtletje poslovnega leta 2024. Dolgotrajna partnerstva s športnimi ligami, kot so NBA, WNBA, NFL in FC Barcelona, so postala še bolj ključen del nove strategije. Nike želi izboljšati prisotnost v ključnih regijah in se bolj povezati s potrošniki s pomočjo športnikov in športnih vplivnežev.
Podoba vrhunske blagovne znamke
Sporočili so tudi, da bodo zmanjšali promocijske popuste in naložbe v učinkovitnostni marketing, s čimer želi ohraniti podobo vrhunske blagovne znamke. Novi izvršni direktor Elliott Hill je poudaril, da bo podjetje pospešilo inovacije in kreativnost z vlaganjem v športna prizorišča in izdelke.
Do te odločitve je prišlo, ker so njihovi prihodki v zadnjem četrtletju upadli za 8 odstotkov na 12,4 milijarde dolarjev. Hill je komentiral: »S športom kot našo zvezdo severnico bomo ponovno oživili našo kulturo in identiteto ter navdihovali športnike po vsem svetu.«