my stethoscope
Aktualno

Niti Slovenija in regija se nista izognili »veliki odpovedi«

V digitalni agenciji Degordian z orodjem My Stethoscope raziskujejo zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu. V raziskavi sodeluje vsak, ugotovitve bodo ob koncu projekta delili z javnostjo. Z nami so delili prva opažanja.

Kot so povedali v Degordianu, je orodje My Stethoscope namenjeno vsakemu zaposlenemu, saj lahko z njegovo pomočjo preveri, v kolikšni meri je zadovoljen na trenutnem delovnem mestu. Vprašalnik se nanaša na dvanajst različnih področij, povezanih z njegovim delovnim mestom, med drugim s komunikacijo na delovnem mestu, pogoji dela ter razmerjem med zasebnim in službenim življenjem. Po končani obdelavi podatkov na zasebni e-naslov osebe, ki je izpolnjevala vprašalnik, pošljejo podrobno analizo vsakega odgovora in zadovoljstva na lestvici od 0 do 5 ter primerjavo odgovorov s povprečjem na trgu in v industriji, v kateri dela sodelujoči.

»Tako vsak sodelujoči s pomočjo rešitve My Stethoscope lažje ozavesti svoje zadovoljstvo in na osnovi teh podatkov naredi potrebne spremembe v svoji karieri. Poleg tega nam orodje daje podatke za pripravo analize trga in ozaveščanja podjetij in njenih zaposlenih o stanju na trgu dela,« je povedala Brigita Žvikart iz Degordiana. Cilj orodja je po njenih besedah tudi s širšo javnostjo deliti rezultate raziskave o zadovoljstvu na delovnem mestu v Sloveniji

Globalni trendi niso zaobšli Slovenije

Nismo mogli mimo vprašanja o spremembah na trgu dela po koncu pandemije naprej. O globlanih spremembah je bilo napisanega veliko, o slovenskih oziroma regijskih pa niti ne. Kot ugotavljajo, tako na trgih regije kot tudi ostalih trgih opažajo precejšnje spremembe v vedenju zaposlenih. »Povsod je prisoten dobro poznan pojav 'velike odpovedi' (angl. great resignation) oziroma množično nezadovoljstvo z delovnimi pogoji v različnih sektorjih med samo pandemijo, ki je vodilo v množične odpovedi zaposlitve, kot tudi pojav, ki ga označujejo z izrazom 'tiho opuščanje' (angl. quiet quitting). To pa je izvajanje minimalnih delovnih obveznosti s strani zaposlenih, ki v svoje delo ne vlagajo dodatne energije ali časa,« pojasnjuje.

Poleg tega opažajo številne spremembe, ki so se pojavile z začetkom epidemije. Med drugim so to zahteve zaposlenih po fleksibilnem načinu dela od doma in druge spremembe v delovnih pogojih. »Vsekakor se zaposlovalci vse bolj soočajo z izzivom, kako zadržati svoje zaposlene, zaradi česar so potrebne spremembe na trgu. Z rezultati rešitve My Stethoscope želimo pomagati, da se bodo spremembe odvijale v pravi smeri.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji