Nogomet povezuje – tudi sponzorje
V času evropskega nogometnega prvenstva so dejstvo, da sodelujejo z Nogometno zvezo Slovenije (NZS) ali so partner prvenstva, izkoristila številna slovenska podjetja. Preverili smo, kako.
Tina Guček
Želijo povezovati
V Skupini Lidl kot uradnem partnerju prvenstva UEFA EURO 2024™ in družbeno odgovornem podjetju pravijo, da želijo povezovati ljudi iz različnih kultur ter prispevati k ozaveščanju o uravnoteženem prehranjevanju in aktivnem življenjskem slogu. Tako so v sklopu Lidlove otroške ekipe (Lidl Kids Team – UEFA EURO 2024™ Player Escort) več kot 1.100 otrokom iz vse Evrope (med njimi 33-im iz Slovenije) omogočili, da so na tekmah uradni spremljevalci vrhunskih nogometašev. »Za naše kupce in zaposlene po vsej Evropi smo v zadnjih mesecih organizirali številne nagradne igre, preko katerih so izžrebanci prejeli brezplačne vstopnice za nogometne tekme, med prvenstvom pa ima Lidl v navijaških conah v Berlinu, Dortmundu, Düsseldorfu, Frankfurtu, Hamburgu, Leipzigu, Münchnu in Stuttgartu tudi t. i. 'stadione svežine', ki navijačem ponujajo prostor za ogled tekem na velikih zaslonih, zdrave prigrizke in sveže sadje, zanimive aktivnosti in priložnosti za osvojitev nagrad,« so povedali za MM.
Aktualni videi s tekem, v katerih je sodelovala Slovenija, so (in še bodo) na voljo na spletni strani Evropsko prvenstvo v nogometu 2024.
Številne aktivnosti za navijače
Kot pravi Tjaša Šubelj, vodja blagovne skupine Union, je Pivovarna Union ena od največjih podpornic nogometa, zato se tudi njihova nova kampanja vrti okoli tega športa. Poleg oglasa so pripravili tudi posebno pakiranje piva Union, navijače pa zabavajo tudi z aktivacijami na prodajnih mestih, tako v trgovinah, kot v gostinskih lokalih. »Najbolj zagreti se lahko potegujejo za enkratno doživetje in kot del 'navijaškega 6-packa' osvojijo ogled nogometne tekme na velikem platnu in z neusahljivimi količinami hladnega Uniona kar v udobju lastnega vrta,« pravi sogovornica.
Široka paleta aktivnosti
Tudi NLB je veliki sponzor nogometne A reprezentance, svoje sponzorstvo pa so aktivirali preko široke palete aktivnosti. Že pred samim prvenstvom so predstavili spominski bankovec s podobo naših nogometašev, ki je zbirateljem in še posebej nogometnim navdušencem na voljo v Bankariumu, Muzeju bančništva Slovenije. Velikost spominskega bankovca je enaka velikosti evrskega bankovca za 20 evrov, medtem ko je barva bankovca enaka barvi evrskega bankovca za 500 evrov. »Nominacija – natisnjena vrednost – je nič. Kljub temu, da je bankovec natisnjen v uradni tiskarni evrskih bankovcev Oberthur Fiduciaire v Franciji, ni plačilno sredstvo, temveč spominski in zbirateljski numizmatični izdelek ter kot takšen primeren kot darilo ali spomin na uvrstitev slovenske moške nogometne reprezentance na evropsko nogometno prvenstvo leta 2024. Ker je natisnjen v izjemno omejeni izdaji 3.000 kosov, se z njegovim hranjenjem plemeniti njegova vrednost, zato je primeren tudi kot manjša naložba,« so v NLB povedali za MM.
Kot dolgoletni veliki sponzor slovenske nogometne reprezentance so tik pred začetkom prvenstva predstavili oglaševalsko akcijo o brezčasnosti uspeha in brezpogojni podpori ter se poklonili sedanjim junakom nogometnega prvenstva EURO 2024 in tistim izpred 24-ih let. Prav tako so v sodelovanju z družbo Mastercard poskrbeli za navijače, ki bodo tekme gledali v gostinskih lokalih širom Slovenije. V večjih mestih v okviru navijaške promocije navijačem ob plačilu s kartico NLB Mastercard (tudi z NLB Pay) podarijo brezplačne kokice v njihovi podobi. Promocija bo trajala v času evropskega nogometnega prvenstva, v naslednjih dneh pa jih najdete v Mariboru, Celju, Kranju in Kopru.
#zVamiSmo
V Skupini Triglav v športnih sodelovanjih in partnerstvih vstopajo v zgodbe, v katerih lahko pomembneje prispevajo s svojimi izkušnjami, znanji in podporo – in obratno, tudi partnerje vključujejo v tiste projekte, s katerimi se lahko vsebinsko poistovetijo. »S takšnim odnosom smo pristopili tudi k pobudi #zVamiSmo, s katero želimo tako nogometaše in nogometašice kot tudi njihove bližnje, navijače in druge ozaveščati, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje zdravje in dobro počutje, ob čemer poudarjamo tudi pomen medsebojne opore. To velja tudi za prihajajoče prvenstvo, ko bo pomembno, da kot navijači podpremo reprezentante in jim stojimo ob strani tako ob vzponih kot tudi ob morebitnih padcih,« pravijo.
Ker je duševno zdravje enako pomembno kot fizično, še posebej za športnike, ki se vsakodnevno soočajo z visokimi pričakovanji in pritiski, in ker so anksioznost, depresija in izgorelost le nekatere od težav, s katerimi se soočajo športniki, ne glede na njihovo starost ali nivo, na katerem igrajo, pravijo, da je ključno, da ustvarijo okolje, kjer se lahko odprto govori o teh težavah in kjer je pomoč na voljo.
»S pobudo #zVamiSmo skozi pogovore z nekaterimi prepoznavnimi obrazi slovenskega nogometa, skupaj z Nogometno zvezo Slovenije, ozaveščamo, kako pomembno je, da o svojih težavah spregovorimo. Odkrito in brez strahu, saj smo v tem vsi skupaj. To je tudi sporočilo, ki ga želimo prenesti tako športnikom kot širši javnosti,« so povedali za MM.
O pomembnosti odkritega pogovora in temi duševnega zdravja so na mehkejši način začeli ozaveščati že na marčevski tekmi med Slovenijo in Portugalsko, konkretnejše oglaševanje kampanje #zVamiSmo in aktivnosti v sklopu partnerstva z NZS-jem pa so se začeli 14. junija in bodo trajali do konca prvenstva.
Med prvenstvom NZS pripravlja lastne dnevne spletne oddaje – Studio Slovenija. Vsebinsko bo zavarovalnica Triglav v njih sodelovali s pobudo #zVamiSmo, oddaje bodo predvajane tudi na spletni strani 24ur.com in na platformi Voyo. Posebna izpostavitev njihove pobude in partnerstva pa bo tudi na posebni spletni strani NZS – Euro 2024.