Fraport
Aktualno

Nov terminal, nova letališka podoba, nove oglaševalske zgodbe

Ljubljansko letališče je julija odprlo vrata v popolnoma novi podobi.

Posodobljeno letališče potnikom in obiskovalcem ponuja odlično potovalno izkušnjo, ustvarja pa tudi nove možnosti in priložnosti za oglaševanje in druge oblike tržnokomunikacijskih aktivnosti z izbranimi ciljnimi skupinami potnikov in obiskovalcev letališča.

Navkljub neljubi situaciji, v kateri so se letališča znašla med pandemijo, so k dolgoročnemu sodelovanju uspeli privabiti kar nekaj vodilnih blagovnih znamk. Tako so se z NLB in Mastercardom dogovorili za večletno ekskluzivno sodelovanje, ki poleg odličnega in izpostavljenega znamčenja na velikih oglasnih površinah znotraj in izven terminala, vključuje tudi produktno usmerjene kratkoročne oglaševalske akcije na sodobnih digitalnih oglasnih medijih, ki se lahko natačno prilagajajo ciljem in drugim zahtevam posameznih oglaševalskih akcij.

nlbfra1

nlbfra2

masterfra1

masterfra2

Podobno so se z Novartisom dogovorili za dolgoročen najem ene od najbolj izbranih lokacij v glavnem letališkem krožišču za potrebe znamčenja in srednjeročno produktno oglaševanje na oglasni promenadi pred novim terminalom.

novartisfra1

novartisfra2

Z avtomobilskima blagovnima znamkama AUDI in Volkswagen so se dogovorili za ekskluzivno dolgoročno obliko izpostavitve vozil v trgovskem delu potniškega terminala.

bmwfra

vwfra

V času olimpijskih iger v Tokiu je bilo letališče v sodevanju z Olimpijskim komitejem Slovenije prepoznavno odeto v barve oglaševalske akcije »Imamo to! Imamo Tokio!«, kar je navduševalo potnike, obiskovalce in zaposlene, predvsem pa bodrilo odlične olimpijske športnike tako ob odhodih kot ob njihovih vrnitvah.

tokio3

Po uspešnem poletju je tudi z vidika okrevanja potniškega prometa in novih letalskih povezav pred vrati optimistična jesen, ko se nadaljujejo pogovori in uresničevanje dogovorov z drugimi pomembnimi slovenskimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji