Eureka Spiritis
Aktualno

Nova znamka kuhinj? Ali pa tudi ne!

Ikea vedno znova preseneča – tudi tokrat, ko so v sodelovanju z agencijo Mother pretentali medije in vplivneže, ki so se udeležili predstavitve znamke kuhinj Eureka Spiritis.

Izbrance so povabili na dogodek, ki naj bi ga v Londonu organizirala blagovna znamka Eureka Spiritis. Na njem so predstavili »luksuzno« kuhinjo iz televizijskega oglasa, ki so jo opisali v samih presežkih. Na koncu se je izkazalo, da ne gre za novo premium znamko, ampak da je kuhinja znamke Ikea, ime pa anagram. Če premečete črke v besedah »Eureka Spiritis«, namreč dobite besedi »Surprise, it’s Ikea« (ang. presenečenje, to je Ikea).

»Zlagali smo se glede imena, vse ostalo, kar zadeva kuhinjo, pa je resnica,« so zaključili v oglasu. Kemi Anthony, vodja tržnega komuniciranja za Ikeo v Veliki Britaniji in na Irskem, dodaja, da so kuhinje v središču vsakega doma, z oglaševalsko akcijo pa da so želeli pokazati, da so kuhinje Ikea elegantne in praktične, hkrati pa so želeli kupce prijetno presenetiti in izpostaviti dizajn, kakovost in strokovnost njenih kuhinj.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji