Nove nagrade za »Brigometar«
Zagrebška agencija Bruketa&Žinić&Grey je vrsti nagrad za projekt »Brigometar« (»Skrbometer«) dodala še dve nagradi založniške hiše The Drum.
Projekt, ki so ga zasnovali za zavarovalnico Croatia osiguranje, je zmagal v dveh kategorijah, in sicer najučinkovitejša uporaba podatkov in interaktivni zunanji oglasi, v kateri se je znašel v močni konkurenci Mete, Subwaya in telekomunikacijskega podjetja Sky.
O »Brigometru« je do zdaj pisalo že več kot 300 svetovnih medijev, portal Contagious pa ga je uvrstil med letošnje najboljše kreativne projekte. Prav tako je pred tem prejel že 12 nagrad – na tekmovanju MIXX Awards Europe so ga razglasili za najboljši digitalni zunanji oglas v Evropi, prejel pa je tudi zlato in srebro nagrado, na tekmovanju Cannes Lions se je uvrstil v finale kategorije Creative Data, prejšnji mesec pa je prejel zlato nagrado newyorške založbe Graphis. Uvrstil se je tudi v finale tekmovanj Cresta in Epica.
Skrbi za mimoidoče
»Skrbometer« je bil sicer interaktivni zunanji oglas, ki je s pomočjo umetne inteligence meril skrbi mimoidočih. Njegov namen je bilo ozaveščanje o pomenu skrbi za duševno zdravje zaradi naraščanja s tem povezanih težav, ki so bile posledica pandemije in potresa na Hrvaškem. Mimoidoči so stali pred oglasom in s petsekundnim čakanjem podali svoje soglasje, nato pa se je začelo skeniranje obraza. Najbolj zaskrbljeni so prejeli brezplačen preventivni zdravstveni pregled na hrvaški polikliniki v Zagrebu.