brigo
Aktualno

Nove nagrade za »Brigometar«

Zagrebška agencija Bruketa&Žinić&Grey je vrsti nagrad za projekt »Brigometar« (»Skrbometer«) dodala še dve nagradi založniške hiše The Drum.

Projekt, ki so ga zasnovali za zavarovalnico Croatia osiguranje, je zmagal v dveh kategorijah, in sicer najučinkovitejša uporaba podatkov in interaktivni zunanji oglasi, v kateri se je znašel v močni konkurenci Mete, Subwaya in telekomunikacijskega podjetja Sky.

O »Brigometru« je do zdaj pisalo že več kot 300 svetovnih medijev, portal Contagious pa ga je uvrstil med letošnje najboljše kreativne projekte. Prav tako je pred tem prejel že 12 nagrad – na tekmovanju MIXX Awards Europe so ga razglasili za najboljši digitalni zunanji oglas v Evropi, prejel pa je tudi zlato in srebro nagrado, na tekmovanju Cannes Lions se je uvrstil v finale kategorije Creative Data, prejšnji mesec pa je prejel zlato nagrado newyorške založbe Graphis. Uvrstil se je tudi v finale tekmovanj Cresta in Epica.

Skrbi za mimoidoče

»Skrbometer« je bil sicer interaktivni zunanji oglas, ki je s pomočjo umetne inteligence meril skrbi mimoidočih. Njegov namen je bilo ozaveščanje o pomenu skrbi za duševno zdravje zaradi naraščanja s tem povezanih težav, ki so bile posledica pandemije in potresa na Hrvaškem. Mimoidoči so stali pred oglasom in s petsekundnim čakanjem podali svoje soglasje, nato pa se je začelo skeniranje obraza. Najbolj zaskrbljeni so prejeli brezplačen preventivni zdravstveni pregled na hrvaški polikliniki v Zagrebu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji