bla
Aktualno

Novi MM: Kako tehnologija vpliva na marketing

Na naslovnici 491. številke Marketing magazina je Igor Pauletič, partner v družbi FrodX.

Poslanstvo podjetja FrodX, ki ga je pred več kot desetletjem ustanovil Igor Pauletič, je pomagati podjetjem, da vzpostavijo in vzdržujejo trajnostno rast poslovanja. To počnejo tudi S pomočjo napredne marketinške tehnologije, ki jim omogoča, da podjetja usmerjajo na poti do čim boljše izkušnje njihovih strank. Prav izkušnji stranke smo v pogovoru posvetili največ pozornosti, posvetlili tudi vlogo  marketinške tehnologije v podjetju, znanja in veščine, ki bi jih moral imeti novodobni marketingar, dotaknili pa smo se tudi prihodnosti marketinga, kot jo bomo doživljali v metavesolju. »Osebno stavim na resnično vrednost, true value. Čim manj kričanja po skupnostih, čim manj oglaševanja, čim več zadovoljnih strank z našimi storitvami. To vedno prinese nov posel. Je pa treba znati tudi kdaj reči ne, če za nekoga nisi najboljša izbira,« pravi Igor Pauletič.

V tej številki pišemo tudi o fenomenu NFT pri nas. Natančneje, kako so organizatorji svetovnega pokala vsmučarskih skokih v Planici v sodelovanju s podjetjem ICONOMI uspešno izpeljali dražbo NFT-jev z digitalnimi portreti znanih smučarskih skakalcev, predstavnice agencije April 8 pa so se poglobile v primere dobre prakse NFT-jev v turistični panogi. O NFT-jih, kriptovalutah in drugi »znanstveni fantastiki« bomo govorili tudi na dogodku DIGGIT, ki bo 12. maja 2022 in bo v celoti posvečen trendom prihodnosti. Toplo priporočamo v branje intervjuja z govorcema na dogodku, Pierrom-Oliverjem Cimonom, vodjo razvoja v hrvaški družbi Rimac, ki je predstavila prvi električni hiperavtomobil na svetu, za katerega so prepričani, da poganja prihodnost avtomobilske industrije, in Vladimirjem Mićkovićem, soustanoviteljem in komunikacijskim strategom pri Juicy Marbles, blagovni znamki, ki z lastno tehnologijo proizvaja »zrezke« na rastlinski osnovi. Še nekaterim pozornosti vrednim trendom se posvečamo v novem MM-u. Med njimi naj izpostavimo vključevanje oziroma inkluzivnost in coaching.

Z velikim veseljem pa najavljamo izid pomladanske SaMMozavestno, ki jo naročnikom MM poklanjamo, lahko pa jo kupite tudi v prosti prodaji (za 4,5 evra). Če jo boste naročili, vam jo bomo brez stroška poštnine poslali skupaj z darilom.
 
V SaMMozavestno predstavljamo posameznike, ki so uspeli preseči cono udobja in se podali na negotovo podjetniško pot, na kateri ne manjka niti padcev in neuresničenih načrtov.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji