Novi MM: Kreativna agencija z digitalnim srcem
Na naslovnici 492. številke Marketing magazina je Milena Jakovljević, strateška direktorica v agenciji DROM agency in prejemnica zlatega likalnika za digitalno osebnost leta.
Ko smo v uredništvu MM- a razmišljali, komu bi letos podelili nagrado zlati likalnik, ki jo v okviru dogodka DIGGIT namenjamo posameznikom za njihov prispevek k razvoju slovenske stroke digitalnega komuniciranja, smo si bili soglasni, da si jo zasluži Milena Jakovljević, soustanoviteljica in strateška direktorica DROM agency. Energična podjetnica, ki je agencijo skupaj s sestrama ustanovila pred desetimi leti, je z ekipo v tem času pridobila številne nagrade na področju digitalnega oglaševanja, njihovo kreativnost v digitalnem okolju pa v vse večji meri prepoznavajo tudi v regiji. Jakovljevićeva, ki smo ji zato namenili tudi naš osrednji intervju, nam je zaupala, da je pri njenem delu ne motivirajo nagrade ali denar (čeprav so lani dosegli rekordno višino prihodkov), saj ji največ pomeni, ko s svojimi projekti nekomu spremenijo ali celo izboljšajo življenje. »Imamo se za zelo svobodomiselne, kar pripisujem tudi dejstvu, da je povprečna starost članov naše ekipe dokaj nizka. Toda pri nekaterih drugih agencijah, predvsem pa pri slovenskih naročnikih, resnično pogrešam več drznosti, to, da bi si upali naslavljati družbeno pomembne tematike, ki so včasih tudi kontroverzne,« o pomenu poguma v oglaševanju meni Milena Jakovljević.
V novem MM-u pišemo tudi o pomenu vodenja, ki je v Sloveniji v času nizke brezposelnosti pomembnejše kot kdaj koli prej. O tem smo se pogovarjali s švedskim strokovnjakom za komuniciranje in vedenje ljudi Thomasom Eriksonom, katerega knjižna uspešnica »Obkroženi s slabimi šefi« je izšla tudi v Sloveniji. Kot pravi, je zanj idealen šef prav ženska, saj ženskam več pomenijo odnosi med ljudmi kot pa zgolj tehnicistično opravljanje nalog in doseganje rezultatov. Vodenje je po njegovem prepričanju komunikacijski proces.
O tem, kako lahko znamčenje pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa o odnosu med znamkami in uporabniki, smo se pogovarjali z Mitjo Tuškejem, strategom in partnerjem v Formitas skupini, ki je tokratni dobitnik stanovske nagrade za oglaševalsko osebnost. Sebastianom Stępakom, izvršnim direktorjem mreže agencij za odnose z javnostmi MSL Group, smo se pogovarjali o kriznih situacijah in vlogi komunikatorjev pri njihovem obvladovanju, z Rodom Whiteom, glavnim direktorjem oblikovanja za Phillipsove televizorje in zvočne naprave, pa smo se posvetili oblikovalskim trendom na področju potrošniške elektronike.