Novi MM: Naredimo oglaševanje lepše
Tik pred prvomajskim oddihom vas v vašem nabiralniku pričakuje novi MM, poln svežih marketinških vsebin. Z naslovnice vas nagovarja Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency.
Simpatičen sogovornik vam bo med drugim razkril skrivnosti estetike v (digitalnem) oglaševanju, hkrati pa izpostavil nekaj projektov agencije, ki dokazujejo, da so resnično mojstri digitalne komunikacije.
Ker smo na MM-u že s polno paro zakorakali v festivalsko-konferenčno sezono, vas v novem MM-u vas čaka tudi nekaj intervjev z govorci na bližajočih se dogodkih. Ena od njih je Grace Andrews, direktorica marketinga pri nadvse uspešnem podkastu The Diary of A CEO, ki se po nastopu na Dnevu_d kot govorka vrača v Slovenijo 9. maja 2024 na DIGGIT. V pogovoru za MM je razkrila skrivnosti uspeha njihovega podkasta.
Bližajoči se SOF pa bo gostil Amélie Ebongué, avtorico Amazonove uspešnice Generacija TikToka: nova biblija za blagovne znamke, ki je za MM delila koristna spoznanja o TikToku.
Na SOF-u bodo podelili tudi nagrado oglaševalski osebnosti leta: to je tokrat Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini, ki je za MM razkril marsikatero zanimivost o svojem delu.
V sveži izdaji se posvečamo tudi vse pomembnejši veščini – umetnosti iskanja ravnotežja med naravno in umetno inteligenco ter poslom, prihodnosti e-trgovine, programom zvestobe, vodenju, motivaciji in posameznikom, ki soustvarjajo podobo marketinga v Sloveniji in zunaj našega meja.
Verjamemo, da vas nova izdaja MM-a navdihnila in spodbudila k ustvarjanju lep(š)ega oglaševanja. Prijetno in poučno branje vam želimo!