Novi MM: »Nikoli nisem zadovoljna s povprečjem«
Da se bliža jesen, vas bomo opomnili tudi mi, saj vas v nabiralniku že pričakuje septembrska številka vaše najbolj priljubljene marketinške revije. Na naslovnici MM-a je tokrat Mojca Avšič, izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v Petrolu.
Petrol je na majski Slovenski marketinški konferenci postal veliki marketinški odličnjak; poleg velike nagrade so dobili tudi nagrado za prenovljeno marketinško in komunikacijsko strategijo nove aplikacije Petrol GO, v vseh drugih kategorijah pa so Petrolove prijave pristale med finalisti. To je bil tudi povod za naš pogovor z vrhunsko marketinško strokovnjakinjo, ki pa na prvo mesto vedno postavlja ekipo.
Objavljamo tudi druge zanimive intervjuje: z Monique Zytnik, avstralsko strokovnjakinjo za interno komuniciranje, ki bo predavateljica na Dnevu PR, smo se pogovarjali o tem, kako lahko umetna inteligenca pripomore k izboljšanju odnosov z zaposlenimi, Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA), je za MM spregovorila o spremenjeni in vedno pomembnejši vlogi odnosov z javnostmi v organizacijah, Pum Lefebure, glavna kreativna direktorica in soustanoviteljica Design Army, ki prihaja na Zlati boben, pa nam je zaupala, kako se je podala na samostojno podjetniško pot in kako trdo je morala delati za uspeh.
Ne spreglejte niti drugih trendovskih tematik: kako TikTok spreminja oglaševalsko pokrajino, zakaj so pajkice postale izjemna marketinška uspešnica in kako je znamka vode Liquid Death povsem osvojila srca mladih, seveda z veliko mero marketinške domiselnosti.