Novi MM: Nova generacija
Na naslovnici 503. številke Marketing Magazina je Medeja Kraševec, kreativna direktorica v oglaševalski agenciji Luna\TBWA in ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk.
Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim rezultatom na Kanskih levih, kjer sta s kolegom Damijanom Peničem zastopala slovenske mlade kreativce. Pogovarjali smo se o njeni dosedanji poslovni poti, delu, ki ga opravlja z veliko strastjo, in trendih v oglaševanju.
»Priznam, da pogrešam to, da bi naš poklic dobil večjo veljavo, saj naš namen ni, da sedimo in si nekaj izmišljujemo. Gre za globlji pogled, za širšo sliko, za strateške odločitve, za razumevanje psihologije potrošnikov. Oglaševanje je multidisciplinarno področje in ni tako zelo preprosto priti do tistega slogana s tremi besedami, ki bo na koncu tudi deloval,« o svojem poklicu pravi Medeja Kraševec.
O tem, kako zgraditi dobre odnose med naročnikom in agencijo, v novem MM-u piše marketinški strokovnjak Iztok Sila. Verjamemo, da vam bodo njegovi nasveti prišli še kako prav. Pišemo tudi o tem, kako se je rodila ikonična Nikejeva znamka Air Jordan, in avtentičnosti blagovnih znamk. Pogovarjali smo se z Lovrom Peterlinom, Andrejem Bergantom in Domnom Rozmanom.