Novi MM: Novi kapitan ekipe Pro Plusa
Branko Čakarmiš je 1. februarja letos postal generalni direktor medijske hiše Pro Plus. V naslovnem intervjuju 490. Marketing magazina smo se pogovarjali o pomenu slovenske produkcije in izzivih, ki jih prednje postavljajo tuji digitalni velikani.
Poslovna pot Branka Čakarmiša je s Pro Plusom neločljivo povezana, saj je imel ključno vlogo pri vzpostavljanju programov POP TV in Kanal A. Čeprav ga je vmes zaneslo v druge, a še vedno medijske vode, se je pred skoraj petnajstimi leti vrnil v ekipo, za katero pravi, da jezelo tesno povezana, zaradi česar tudi v svoji novi vlogi generalnega direktorja lažje premaguje izzive. »Po mojem mnenju bi bilo za medijske skupine iz majhnih držav, kot je Slovenija, pogubno, če bi se podale v boj z digitalnimi velikani. Prvič, ker ne igramo v isti ligi, in drugič, ker ne igramo pod istimi pogoji. Izdajatelji slovenskih medijev so zelo regulirani, digitalni velikani pa so v bistvu nad države,« o grožnji, ki jo predstavljajo digitalni velikani, pripoveduje sogovornik.
O moči televizije v novem MM-u pišemo tudi v pogovoru z Mojco Čeligoj (AGB Nielsen), v intervjuju z Danijelom Fazlićem pa smo dobili vpogled v novo medijsko znamko Bloomberg Adria. Na agencijski strani tokrat predstavljamo novo BOLD skupino, ki je nastala z združitvijo dveh agencij, AM agencije in beglobal, pišemo pa tudi o D'Agency, ki je svoje novo poslanstvo našla v komuniciranju trajnosti. Obiskali smo tudi agencijo Herman & partnerji,kjer smo se s predstavniki njihovega naročnika, blagovne znamke Barcaffe, pogovarjali onovi komunikacijski platformi, ki je nastala kot plod njihovega sodelovanja in bo to kavo še jasneje ločila od konkurenčnih znamk na prodajnih policah. Kakšen sprožilec nakupa vtrgovinah je pečat Izbran produkt leta, ki ga je letos prejelo 45 inovativnih izdelkov, pa smo se pogovarjali z Gregorjem Gorencem, direktorjem podjetja POY Adria.