Novi MM: Potrošnik želi kupovati zgodbe, v katere verjame
Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič, izvršni direktor družbe Panvita, ki ga je upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice imenoval za letošnjo oglaševalsko osebnost.
Toni Balažič, ki se je slovenski poslovni javnosti verjetno najbolj vtisnil v spomin po uspešnem in zahtevnem finančnem prestrukturiranju trgovske družbe Mercator, ki jo je vodil dobrih pet let, ima celosten pogled na marketing, kar je med slovenskimi menedžerji še vedno zelo redka lastnost. Marketinško razmišljanje ga je vodilo tudi pri snovanju dolgoročnih strategij v vseh podjetjih, ki jih je upravljal – po Fructalu, Mercatorju in Žitu že skoraj štiri leta vodi Skupino Panvita iz Murske Sobote. »Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing kot funkcijo, ki ustvarja dodano vrednost,« pravi Toni Balažič.
V aktualnem MM-u berete tudi o tem, kako so blagovne znamke »unovčile« navijaško evforijo ob uspehih slovenskih olimpijcev, industriji srečanj in njenem soočanju s koronskimi zagatami, dobrih praksah slovenskih upravljavcev družbenih omrežij in pomenu uporabniške izkušnje.