bla
Aktualno

Novi MM: Potrošnik želi kupovati zgodbe, v katere verjame

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič, izvršni direktor družbe Panvita, ki ga je upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice imenoval za letošnjo oglaševalsko osebnost.

Toni Balažič, ki se je slovenski poslovni javnosti verjetno najbolj vtisnil v spomin po uspešnem in zahtevnem finančnem prestrukturiranju trgovske družbe Mercator, ki jo je vodil dobrih pet let, ima celosten pogled na marketing, kar je med slovenskimi menedžerji še vedno zelo redka lastnost. Marketinško razmišljanje ga je vodilo tudi pri snovanju dolgoročnih strategij v vseh podjetjih, ki jih je upravljal – po Fructalu, Mercatorju in Žitu že skoraj štiri leta vodi Skupino Panvita iz Murske Sobote. »Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing kot funkcijo, ki ustvarja dodano vrednost,« pravi Toni Balažič.

V aktualnem MM-u berete tudi o tem, kako so blagovne znamke »unovčile« navijaško evforijo ob uspehih slovenskih olimpijcev, industriji srečanj in njenem soočanju s koronskimi zagatami, dobrih praksah slovenskih upravljavcev družbenih omrežij in pomenu uporabniške izkušnje.

bla

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji