481
Aktualno

Novi MM: Ustvarjati zavestne blagovne znamke

Na naslovnici nove, dvojne številke Marketing magazina je Jaka Lenardič, ustanovitelj spletne agencije ENKI, ki v zadnjih letih odkriva nove dimenzije (poslovnega) življenja.

Jaka Lenardič si želi pomagati ustvarjati blagovne znamke z višjo ravnjo zavesti, ki bodo vsaka na svoj način pripomogle k večji blaginji ljudi na planetu. Opaža, da se zavest ljudi po vsem svetu že spreminja, zato je po njegovem mnenju zdaj pravi čas, da tudi oglaševanje stopi na pot preobrazbe. »Kakor koli obračamo, se zavest ljudi spreminja, še posebno mlajše generacije vstopajo v nove matrike, ki so jim z višjo vibracijo veliko bližje. Ozaveščamo posledice neodgovornega ravnanja zadnjih desetletij in manipulacij, pri katerih oglaševanje igra ključno vlogo. Žal se proti temu prevečkrat odzovemo z jezo, ki zame ni prava pot, saj zgolj dviguje moč tistih, proti katerim se borimo. V tem pogledu napovedujem vse večji pomen zavestnih blagovnih znamk, takšnih, ki bodo znale na pravi način odgovoriti na potrebe zavestnih ljudi,« v naslovne mintervjuju pripoveduje Lenardič.

V predpočitniškem MM-u pišemo še o poslovanju agencij, tipih oglasov za različno starostno ciljno skupino, marketinških kompetencah, športnih sponzorstvih in turističnem marketingu. Poročamo o nagradah s festivala Cannes Lions, kjer smo tudi Slovenci pustili svoj pečat. Mlada kreativca Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec iz Agencije 101 sta zmagala na tekmovanju Young Lions v digitalni kategoriji, poleg tega pa smo skupaj s hrvaškimi partnerji dobili dva bronasta leva – prvega so prejele Radgonske gorice z agencijo Bruketa&Žinić&Grey, drugega pa slovenska ekipa znamke Pedigree podjetja Mars z agencijama MediaCom in Go2Digital.

Se bereMMo avgusta!

bla

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji