Novi MM: Večer na poti v digitalno prihodnost
Na naslovnici 480. številke Marketing magazina je Miha Klančar, direktor medijske družbe Večer.
Da je digitalizacija edina pot, ki jim bo zagotovila svetlejšo prihodnost, se zavedajo tudi v Večeru. Časopisno družbo, ki je pred slabimi sedmimi leti dobila nove lastnike, od oktobra lani vodi Miha Klančar, s katerim smo se pogovarjali, kako bo Večer popeljal v digitalno dobo. »Moja vizija je, da bo Večer leta 2025 podjetje, ki ga bodo vodili podatki in ki bo še naprej uspešno branilo tisk, saj sem prepričan, da ga ne čaka skorajšnji zaton, hkrati pa bo uspešno delalo tudi na digitalnem področju,« o viziji Večera pravi Miha Klančar.
V aktualnem MM-u berete tudi o razcvetu spletne trgovine v času pandemije, agenciji prvi.prvi., ki marketing spodbuja k trajnostnemu razvoju, in Poljaku Jaceku Szymansku, ki se je odločil za zelo nekonvencionalen poklic – je namreč režiser oglasov za hrano. O digitalni sedanjosti in prihodnosti pa smo spregovorili tudi z Andražem Štalcem, ustanoviteljem in direktorjem digitalne agencije Red Orbit, ki je v izboru Zlata nit že drugo leto zapored postala zaposlovalec leta. Poročamo s konferenc SKOJ, KIK in Fanfara, kjer so ugotavljali, da je stalno, konsistentno in odkrito komuniciranje ključ do zaupanja. upamo le, da se bodo ta spoznanja obdržala tudi na dolgi rok, ko se bo pandemija zdela le še kot slaba šala.