Novi MM: »Verjamem v neverjetne zmogljivosti človeške inteligence«
Po krajšem premoru je novi MM že v vašem nabiralniku, poln svežih marketinških vsebin. Z naslovnice vas nagovarja Manca Krnel, kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji, ki je letos prevzela tudi vlogo predsednice žirije na tekmovanju DIGGIT.
Iskriva in vedoželjna sogovornica vam bo med drugim zaupala, kako se povezujeta balet in kreativnost, kakšna je po njenem razlika med (oglaševalskimi) kreativci in (resničnimi) ustvarjalci, kakšen je njen pogled na umetno inteligenco in katere blagovne znamke jo navdušujejo v tolikšni meri, da bi želela delati zanje.
Ker so priprave na DIGGIT v polnem teku, vam že razkrivamo ključnega govorca, svetovno znanega napovedovalca potrošniških trendov Henryja Coutinha-Masona. Izjemno artikuliranega (o tem se boste lahko v živo prepričali 9. maja) sogovornika smo vprašali, kateri trije trendi bodo oblikovali marketinško pokrajino v letu 2024. Njegovi odgovori niso presenetljivi – preverite jih v novem MM-u.
Pišemo tudi o enem od najizrazitejših trendov na področju medijev – podkastih, izpostavljamo uspešne študije primerov, zanimive kolumne in poročamo o trendih.