novi mm
Aktualno

Novi MM: »Verjamem v neverjetne zmogljivosti človeške inteligence«

Po krajšem premoru je novi MM že v vašem nabiralniku, poln svežih marketinških vsebin. Z naslovnice vas nagovarja Manca Krnel, kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji, ki je letos prevzela tudi vlogo predsednice žirije na tekmovanju DIGGIT.

Iskriva in vedoželjna sogovornica vam bo med drugim zaupala, kako se povezujeta balet in kreativnost, kakšna je po njenem razlika med (oglaševalskimi) kreativci in (resničnimi) ustvarjalci, kakšen je njen pogled na umetno inteligenco in katere blagovne znamke jo navdušujejo v tolikšni meri, da bi želela delati zanje.

Ker so priprave na DIGGIT v polnem teku, vam že razkrivamo ključnega govorca, svetovno znanega napovedovalca potrošniških trendov Henryja Coutinha-Masona. Izjemno artikuliranega (o tem se boste lahko v živo prepričali 9. maja) sogovornika smo vprašali, kateri trije trendi bodo oblikovali marketinško pokrajino v letu 2024. Njegovi odgovori niso presenetljivi – preverite jih v novem MM-u.

Pišemo tudi o enem od najizrazitejših trendov na področju medijev – podkastih, izpostavljamo uspešne študije primerov, zanimive kolumne in poročamo o trendih.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji