bb
Aktualno

O trendih industrije srečanj na srečanju IAPCO v Cankarjevem domu

Po napovedi Global Meetings and Events Forecast lahko v letu 2024 pričakujemo rast povpraševanja, razvoj industrije ter okrepitev naložb in priložnosti zanje.

Poročilo kot ključne trende v industriji izpostavlja nove tehnologije, umetno inteligenco, naraščajočo potrebo po vključevanju trajnosti, zdravja in vključenosti v programe srečanj.

Močna partnerstva bodo nujna za uspešno navigiranje po hitro spreminjajoči se krajini industrije srečanj, ta pa bodo še naprej igrala ključno vlogo pri povezovanju, spodbujanju ustvarjalnosti ter gradnji korporativne kulture.

Mednarodno združenje profesionalnih kongresnih organizatorjev v Ljubljani

O tej tematiki bodo razpravljali na 54. letnem srečanju in generalni skupščini IAPCO (Mednarodno združenje profesionalnih kongresnih organizatorjev), najpomembnejšem dogodku v industriji srečanj v zadnjih dveh desetletjih. Potekalo bo v Ljubljani od 28. februarja do 2. marca 2024. Udeležilo se ga bo okoli 160 direktorjev in lastnikov kongresnih agencij z vsega sveta.

Lokalni organizator dogodka je Cankarjev dom, vodilni in edini profesionalni  kongresni organizator v Sloveniji z mednarodno licenco ter član združenja IAPCO od leta 1980 (ki v vlogi organizatorja nastopa že drugič); industrija srečanj je namreč eden od nosilnih produktov slovenskega turizma. Prepoznana je po najvišji dodani vrednosti in številnih multiplikativnih učinkih. Skupna potrošnja kongresnih gostov je namreč najmanj 3,5-kratnik porabe klasičnih turistov.

Cilji združenja IAPCO so, da bi srečanja postala bolj prijazna do okolja, odgovorna do družbe ter usklajena z cilji trajnostnega razvoja (SDGs). Tako so se v Ljubljani zavezali k izpolnjevanju ciljev trajnostnega razvoja; med drugim za odpravo lakote, zdravje in dobro počutje, kakovostno izobraževanje in vseživljenjsko učenje, enakost spolov, čisto vodo, dostojno delo, gospodarsko rast, infrastrukturo in drugo. Na IAPCO 2024 bodo v Ljubljani prvič izmerili tudi ogljični odtis dogodka, ki bo mejnik in priložnost za vsa nadaljnja srečanja združenja IAPCO.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji