Objavljen je Zbornik finalistov Effie Slovenija 2020
Ob zaključku 10. izvedbe Effie v Sloveniji je izšel Zbornik finalistov Effie Slovenija 2020, v katerem so zbrani najbolj učinkoviti in uspešni primeri dobre prakse tržnokomunikacijskih akcij.
Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2020, je ob izidu zbornika povedal, da je prepričan, »da smo na tem malem tržnem prostoru izjemni tržno-komunikacijski genialci. Nesporno je, da smo sposobni delati odlične kampanje, ki imajo absolutno odlično razgrajena vsa ključna ozadja in grejo v pravo in močno osredotočeno globino ciljne skupine. Načrtujemo kampanje, ki v večini do potankosti naštudirajo konkurenčne znamke, se ukvarjajo s pozicijo 'naše' znamke in odlično delajo na tem, da znamko premikajo v smeri, ki je prava. Še več, vidim, da znamo v znamčenje vizionarsko vključevati tudi prihodnost.«
Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, pa se je ob zaključku cikla zahvalila organizacijski ekipi za triletno sodelovanje. »Vsi, ki so sodelovali, so, kot se za Effie pričakuje, pokazali veliko mero učinkovitosti, uspešnosti, vzdržljivosti in razumevanja. Povečano število prijav in največje število nagrad, ki so bile podeljene, ter prvič podeljena platinasta nagrada dokazujejo, da so težki časi tudi za slovenske oglaševalce, agencije in medije le dodatna motivacija za še bolj uspešno in učinkovito delo,« je prepričana.