OdštevaMMo: Kaj pričakovati od 70. festivala Cannes Lions?
Medtem ko se slovenska oglaševalska industrija (še) nahaja na SOF-u v Portorožu, se svetovna kreativna elita že pripravlja na jubilejno, 70. različico mednarodnega festivala kreativnosti na Azurni obali.
Kaja Kovič
Simon Cook, izvršni direktor mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, je nekaj dni pred začetkom festivala dejal: »Pričakujte, da se bo letošnjega festivala udeležilo veliko več blagovnih znamk kot običajno. Te bolj kot kdaj koli prej potrebujejo nekakšna dokazila in potrditve za upravičitev naložb v oglaševanje in marketing ter tako podprejo ustvarjalnost kot gonilo rasti.«
Svetovna oglaševalska elita z razgledom na francosko reviero
Dodal je, da se bo med 19. in 23. junijem v kanski festivalski palači zvrstilo več kot 10.000 udeležencev z vsega sveta. V konferenčnem prizorišču s pogledom na pristanišče se bodo čez dan predstavljali in razpravljali kreativni in oglaševalski voditelji, zvečer pa bodo tam slavnostno razglasili dobitnike tako zaželenih kanskih levov.
Dogajanje pa ne bo pestro le v festivalski palači, saj se bo še več dejavnosti odvijalo zunaj nje Največje blagovne znamke bodo namreč prevzele vse zasebne plaže vzdolž riviere Croisette, dober kilometer dolgega pasa, ki poteka vzhodno od palače, medtem ko bodo druga podjetja ponovno najela hotelske prostore, vile in jahte. Na teh prizoriščih bodo blagovne znamke same organizirale nekakšen vzporedni program uradnemu festivalu, in sicer v obliki delavnic, pogovorov s strokovnjaki in slavnimi, nastope ter družabne dogodke, vključno z zabavami. Na ta način bodo podjetja utrjevala blagovne znamke, predajala znanja in seveda pridobivala stranke, partnerje in stike.
Elon Musk ne želi plaže v Cannesu
Zanimivo je, da vedno več agencijskih skupin povečuje svoje naložbe v najem plaž. Pred leti sta si plažo »privoščila« le Dentsu in WPP, potem pa so se začele za svoje mesto na kanski promenadi boriti tudi druge agencije; letos bosta tako Dentsuju in WPP delali konkurenco mreži Omnicom in Stagwell.
Na plažo se vrača Microsoft, ki po pandemiji še ni zasedel prostora na plaži, s čimer se bo po več letih premora pridružil tehnološkim tekmecem, kot so Google, Meta in Spotify. Amazon že drugo leto upravlja pristanišče Amazon Port ob pristanišču, Twitter pa se je (zdaj, ko je v lasti Elona Muska) svoji plaži odrekel.