Ogilvy za vodko Absolut ustvaril oglaševalsko akcijo desetletja
Blagovna znamka Absolut je s pomočjo agencije Ogilvy predstavila največjo globalno marketinško akcijo do zdaj, poimenovano »Svet koktajlov Absolut. Rojeni za mešanje.« Koncept je zasnovan dolgoročno in se bo razvijal več let.
Kaja Kovič
Z novo tržnokomunikacijsko akcijo želijo navdihniti optimistične polnoletne ljudi odprtega duha k druženju ob koktajlih, izmenjavi mnenj in sproščeni zabavi. Tako naj bi našli »popolno mešanico njihovih ljudi in koktajlov«, ki jih pripeljejo do najboljših trenutkov v življenju. Ob tem niso pozabili na opozorilo, da naj bo pitje alkoholnih pijač vedno spoštljivo in odgovorno.
Utelešenje najbolj priljubljenih koktajlov
Absolut in Ogilvy sta k sodelovanju povabila z oskarjem nagrajenega igralca Ramija Maleka (Bohemian Rhapsody), ki v kratkem filmu predstavi barviti svet koktajlov, kot so The Cosmopolitan, Espresso Martini, Bloody Mary in drugi, utelešenih v različnih likih. »Absolut je blagovna znamka, ki si prizadeva združiti ljudi in v novi akciji poudarja tisto, kar tako koktajle kot vsakega od nas dela edinstvenega,« je ob snemanju kratkega videa dejal Malek, glas Absolutove marketinške akcije.
Joe Sciarrotta, namestnik glavnega kreativnega direktorja pri agenciji Ogilvy, je o novih marketinških aktivnostih izjavil, da Absolut ni običajna vodka, temveč ikonična pijača z bogato dediščino, blagovna znamka pa kot večkrat v preteklosti z revolucionarnim oglasom ruši stereotipe. »Vsi liki v kratkem filmu so predvsem nenavadni, poleg tega pa imajo edinstvene življenjske zgodbe, za katere smo dobili ideje iz značilnosti koktajlov, ki jih upodabljajo. Vodka Absolut nas opomnja, da ko sprejmemo drug drugega in stopimo skupaj, življenje postane ultimativna koktajl zabava.«
»V podjetje Pernod Ricard in blagovni znamki Absolut verjamemo v mešanje ljudi, idej in pijač, saj to prinaša bolj odprt, svoboden in zabaven svet. Kampanja uteleša to idejo in predstavlja novo ustvarjalno podlago za blagovno znamko, ki postavlja naše najbolj ikonične in priljubljene koktajle v središče kampanje,« je povedala Pam Forbus, vodja marketinga v družbi Pernod Ricard. »Koktajli v kampanji oživijo in zaživijo svoje življenje, vsak z edinstveno in kreativno personifikacijo, skupaj pa ustvarjajo pristne interakcije.«
Kratek film je režiral Rodrigo Saavedra, viden pa bo na spletu, v družbenih medijih in na zunanjih tiskanih in digitalnih oglasih. Ciljna mesta bodo sprva Miami, New York, San Francisco in Los Angeles, v roku enega leta pa bo kampanja postala globalna in tudi večja, v njej se bodo pojavile nove »koktajl« osebnosti, ki bodo spodbujale ljudi, naj se ob vodki varno zabavajo, izrazijo same sebe in najdejo svojo »mešanico«, tako pri pijači kot ljudeh.