arg
Aktualno

Oglas za prvenstvo, ki je postal viralen po prvenstvu

Argentinska blagovna znamka piva Quilmes je mesec dni pred svetovnim prvenstvom v nogometu predstavila oglas, v katerem so napovedali, da bo svetovni prvak Argentina. Zasnovali so ga v agenciji draftLine BUE.

Oglas takrat ni doživel pretirane pozornosti, nekaj tednov po finalni tekmi pa postaja viralen. V oglasu so prikazali navijače argentinske reprezentance, ki so pred prvenstvom prepričani, da se bo prav njihova ekipa zavihtela na svetovni vrh. In kaj jih je prepričalo v to? Poleg dejstva, da imajo vrhunske nogometaše, med katerimi je tudi Leo Messi, še kup naključij. Med drugim to, da se je leta 1986 (ko so Argentinci nazadnje zmagali) na prvenstvo kvalificirala Kanada, ki se je kvalificirala tudi leta 2022, po drugi strani pa na obeh mundialih med državami ni bilo Čila. Ali pa to, da je bil v času obeh prvenstev Jupiter v ribah in da je igralec Robert DeNiro Argentino obiskal dvakrat – leta 1986 in leta 2022.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji