a
Aktualno

Oglaševalska osebnost leta je Aleš Muhič

Aleš Muhič, direktor trženja na Pro Plusu, bo priznanje in stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost prejel na 32. SOF-u, ki bo 15. junija v Portorožu. V naslednji številki MM-a si boste lahko prebrali intervju z njim.

V upravnem odboru SOZ-a so zapisali, da Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene strokovnjake na področju medijev, oglaševanja, medijskih strategij in trendov ter tako sodeluje pri razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše v Sloveniji. Njegovo delo se odraža tudi s prejetimi domačimi in mednarodnimi nagradami.

O prejeti tituli je direktor trženja na Pro Plusu povedal: »Mediji in oglaševanje so bili vedno moja strast in po več kot dvajsetih letih lahko z gotovostjo trdim, da je to zame najbolj vznemirljivo in ustvarjalno področje. Osvojitev te nagrade ni le osebni dosežek; je dokaz trdega dela in predanosti naše ekipe ter dokaz, da smo zanesljiv partner na slovenskem oglaševalskem trgu.«

Ob tej priložnosti smo za MM z Alešem Muhičem poklepetali o njegovi karierni poti, aktualnem delu in izzivih za prihodnost. V intervjuju, ki bo objavljen v junijski številki MM-a, ki izide konec maja, je dejal, da so na Pro Plusu ambiciozni in da kljub veliko dela neprestano iščejo nove priložnosti. »Ideje ne prihajajo vedno le z naše strani, a želimo biti v koraku s časom in premikati meje na slovenskem prostoru. Navdihujejo nas tudi oglaševalci in agencije in z njimi poganjamo kolesje naprej in učimo druge.«

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji